به گزارش ایرنا، رئیس هسته گزینش آموزش و پرورش البرز در گفت و گو با ایرنا، گفت: کارکنان این هسته به همراه هسته های گزینش استانداری، شهرداری، علوم پزشکی و کمیته امداد ضمن ادای احترام به ساحت مقدس امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر به خصوص شهدای گزینشگر و جامعه فرهنگی ، با آرمان های بلند آن حضرت تجدید میثاق کردند.
رضا فلاحت کار اظهار کرد: آنچه قانون گزینش و انتخاب افراد در کشور ما با سایر کشورها را متمایز می کند آموزه های دین مبین اسلام و تعالیم انقلاب اسلامی است و باید گزینشگران در گزینش خود، عمل به این ملاک و معیار را مورد توجه قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه امروز گزینش به عنوان مولود مبارک انقلاب اسلامی به مرحله بلوغ رسیده است به گونه ای که در سی و چهارمین سالگرد تشکیل این نهاد شاهد ارائه خدمات و نقش موثر آن در تحقق اهداف نظام اسلامی هستیم.
وی بیان کرد: بنا به تاکید امام راحل گزینشگران نباید انسانهایی تنگ نظر و تندخو، مسامحه کار و سهل انگار باشند و باید برای بهره مندی نظام و سازمان مورد نظر علاوه بر رعایت حق الناس با تحقیق مناسب و وسعت نظر عمل کند.
رئیس هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: در این آئین معنوی - انقلابی کارکنان هسته گزینش بر نحوه رفتار رهبر معظم انقلاب با جوانان که بهترین الگو برای مدیران کشور است تاکید کردند تا با انتخاب افراد صالح و سالم زمینه های عملی شدن توسعه کشور بیش از پیش فراهم شود.
فلاحتکار گفت : گزینشگران آموزش و پرورش نیز در این آئین از اهتمام و هم‌گرایی جدی گزینشگران در اجرای بهینه امور شغلی و تعامل سازنده اداری با واحدهای مرتبط و همچنین اقدامات شایسته در راستای گزینش و تعالی نیروی انسانی، به عنوان رکن تأثیرگذار در ساحت‌های علمی، فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش کشور سخن گفتند.
وی تصریح کرد: کارکنان هسته گزینش دستگاه های اجرایی البرز در این آئین بر تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و نظرات ارزشمند ریاست محترم جمهوری، همچون چشمانی بینا و بازوی توانا در مدیریت اجرایی کشور هم پیمان شدند.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.