به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به هفته معلم، گفت: جایگاه معلم بسیار رفیع و قابل احترام است.

وی با اشاره به اینکه اکنون مردم برای داد و ستد و خرید و فروش نیز به فضای مجازی روی آورده‌اند، افزود: در خصوص توسعه اپلیکیشن «شاد» پشتیبانی لازم را خواهیم داشت و باید کارگروهی متشکل به مسئولیت معاون سیاسی استانداری البرز و با حضور مسئول آی تی استان که همواره در حوزه زیرساخت و فناوری فعال هستند، راه اندازی شود که کمک‌های لازم را در خصوص ارتقا زیرساخت‌های مربوط به شاد داشته باشند.

استاندار البرز با بیان اینکه تولیدکنندگان و خیرین بسیاری در استان برای ساخت مدرسه اعلام آمادگی کرده‌اند که با پیش بینی زمین مناسب می‌توان این ارتباط سازنده را برقرار کرد، گفت: در شهرستان‌ها کارگروهی با مسئولیت فرمانداران و با عضویت، شهرداران، شوراها و نماینده خیرین تشکیل شود که فضاهای آموزشی ایجاد و تجهیز شوند.

شهبازی با اشاره به رشد جمعیت، گفت: به طور متوسط سالانه ۱۲ هزار دانش آموز به البرز اضافه می‌شود، مهاجرت ما را رها نمی‌کند و ناگزیر هستیم که زیرساخت‌های لازم را برای این امر فراهم کنیم.

وی گفت: در بحث اجرای سند تحول بنیادین در البرز گفتگوها و اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت از این رو باید از گردش کار این امر و کارگروه‌های تشکیل شده، گزارشی ارائه شود.

استاندار البرز افزود: سرانه فضای آموزشی در البرز از ۳.۲۸ به ۳.۴۸ درصد برای هر نفر رسید که این تحول بسیار بزرگی محسوب می‌شود و نشان دهنده فعالیت و تحقق برنامه‌ها در این راستا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.