امیر غفرانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت سرانه‌های ورزشی در استان، گفت: سرانه فضای ورزشی در استان البرز ۳۸ سانتیمتر مربع است.

وی میزان سرانه فضای ورزشی در کلان‌شهر کرج را ۵۳ سانتیمتر مربع اعلام کرد و گفت: میزان استاندارد سرانه ورزشی یک متر و ۲۰ سانتیمتر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در بخش دیگری با اشاره به تراکم جمعیت در استان البرز که همواره با افزایش رو به رو است، گفت: طبق آمار اعلام شده جمعیت دانش آموزی استان البرز طی یک سال گذشته از ۴۲۰ هزار نفر به ۵۰۰ هزار نفر رسیده است.

غفرانی با اشاره به همجواری البرز با پایتخت و تأثیر آن بر پدیده مهاجرت، گفت: ارزان‌تر بودن اجاره خانه در البرز باعث شده که بسیاری برای زندگی این استان همجوار با پایتخت را انتخاب کنند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بالا بردن سرانه‌های ورزشی در استان، گفت: خوشبختانه سال گذشته با حضور وزیر ورزش ۱۲ پروژه افتتاح و به سرانه‌های ورزشی اضافه شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه تلاش می‌کنیم هر چند ماه پروژه یا پروژه‌هایی را افتتاح کنیم، گفت: این پروژه‌ها در دو حوزه دولتی و بخش خصوصی افتتاح می‌شود امیدواریم اوایل تابستان امسال نیز چند پروژه را افتتاح کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.