حسین فاضلی هریکندی روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد افزود: مقام معظم رهبری  برای سال های متوالی، شعار سال را با مضامین اقتصادی انتخاب کردند، این نامگذاری ها، شعاری نیست و بایستی اقدام های عملی برای تحقق آنها از جمله توسط قوه قضاییه انجام داد.

وی اضافه کرد: به همین منظور کمیته هایی در دادگستری استان با هدف حمایت از تولید و صنایع پیش بینی شده که این کمیته ها در زمینه حمایت از بنگاه های اقتصادی، رصد فعالیت بنگاه ها، اجرای احکام پرونده های قاچاق کالا و ارز، بازدید مستمر از واحدهای  اقتصادی استان و برگزاری جلسات مشترک با هیات مقررات زدایی و تسهیل کسب وکار با جدیت بیشتری برای تحقق شعار سال در همکاری و تعامل با دستگاه های اجرایی پیگیری می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وجود واحدهای متعدد تولیدی و صنعتی در اشتهارد اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز کشور برای مقابله با ویروس کرونا، چندین واحد تولیدی در زمینه تولید لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی در شهرک های صنعتی مستقر در این شهرستان فعال هستند.

فاضلی هریکندی گفت: دادگستری استان در شرایط اخیر در ارتباط با ویروس کرونا، در کنار دستگاه های اجرایی است و برای حفظ سلامت مردم، روسای دادگستری و دادستان های سطح استان حضوری فعال دارند.

در ادامه این مراسم از زحمات احمد نوروزی قدردانی  و حسن علایی ثمرین به عنوان دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.