رضا لشینی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براین اساس ۱۲۰ پایگاه جشن نیکوکاری در قالب دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مرکز نیکوکاری در هفته احسان و نیکوکاری و آستانه سال نو، آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم نیکوکار استان البرز شده است.
وی ادامه داد: شعار امسال جشن نیکوکاری "عید را به خانه‌هایشان ببریم" است و جشن نیکوکاری همه ساله باهدف ترویج فرهنگ نوع‌دوستی در بین آحاد جامعه برگزار می‌شود.
لشینی افزود: در سال ۹۷ مردم استان البرز با رقمی معادل یکصد میلیارد ریال کمک نقدی و کالا در آیین ملی جشن نیکوکاری حماسه آفریدند.
وی خاطرنشان کرد: در طول سال نیز می‌توانند علاوه بر کمک نقدی، حمایت‌های غیر نقدی درزمینه پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن شامل خرید، ساخت و ودیعه مسکن، کمک‌های درمانی و فرهنگی شامل اعزام به سفرهای زیارتی و تامین جهیزیه محرومان را نیز عهده‌دار شوند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز گفت: مردم و خیران برای پرداخت صدقه و شرکت در جشن نیکوکاری می‌توانند از شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷ و تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷ (انتخاب گزینه ۳) و همچنین واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ استفاده کنند و از مزیت‌های این روش که شامل امنیت، سرعت، دقت و آسان بودن است، بهره‌مند شوند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز ۲۷هزار خانوار را در زیر چترحمایتی خود دارد.

جشن نیکوکاری همه ساله با برپایی پایگاه های سیار و ثابت درمناطق شهری استان البرز برگزارمی شد و هفته احسان و نیکوکاری از ۱۴ اسفند آغاز می شود.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
 آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر یکشنبه ( یازدهم اسفند) به ۹۸۷ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۵۴ نفر رسیده است همچنین۱۷۵ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

طی سه هفته گذشته ۲۶۰ نفر در البرز مشکوک به کرونا شناخته شدند که با مشخص شدن نتایج قطعی آزمایش ها ۲۲۷ نفر منفی و ۳۳ نفر مثبت بود.

از مجموع ۳۳ مبتلا به کرونا در البرز تا شب گذشته هفت نفر از بیمارستان مرخص شدند و چهار آنان جان باخت . وضعیت عمومی مابقی رضایتبخش اعلام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.