الکساندر دوگین روز سه شنبه در سخنرانی خود در جمع راهپیمایان ۲۲بهمن انقلاب اسلامی در کرج اظهار داشت: این خشم عمومی به این دلیل اتفاق افتاده که مردم این کشورها بویژه کشورهای اسلامی متوجه شده اند با این سبک از جهانی شدن آنها متضرر خواهند شد.

این تئوری پرداز شهیر روس تاکید کرد: ما باید در کنار ایرانیان بیدار، شیعیان آگاه، مسلمانانی که برخاسته اند و در کنار هر ملت و مذهبی که اهالی آن بیدار شده اند بایستیم و با هم با تفکر غربی بجنگیم.

دوگین گفت: سردمداران آمریکا دروغگویانی هستند که ما آنها را ضد مسیح می نامیم و هم اکنون به وسیله عمال نادان خود و عروسک های خیمه شب بازی اش برای جهانی شدن، رواج هژمونی غرب،  سرمایه داری جهانی و سیاست آدم کشی خود را نشان می دهند.
این تحلیلگر روس ادامه داد: اما امام خمینی (ره) همه مردم جهان را به نبرد نهایی با هژمونی غرب،  سرمایه داری، لیبرالیسم و سکولاریسم،  به رهبری ایران برای بازگشت به عدالت و آزادی فراخواند تا همه جوامع انسانی را از انحطاط نجات دهند و این مبارزه با رهبری مقدسات اسلامی انجام می شود و اما به جهان اسلام محدود نمی شود.

جایگاه قیام امام خمینی در فرهنگ معنوی روسیه 

این تحلیلگر روس گفت: قیام آیت الله خمینی کبیر (ره) آنچه در فرهنگ معنوی روسیه جا گرفته و بسیار شبیه ظهور امام زمان است. به همین دلیل پیام انقلاب ایران برای ما اهالی روسیه خیلی قابل فهم است و متوجه تمام ابعاد آن در عرصه عمل هستیم.
دوگین گفت: ما در روسیه لیبرالیسم را پس زده ایم تا به ارزش های روسی خود در جامعه، سیاست و روابط خارجی بازگردیم.
وی افزود: با همکاری سوری ها، ایرانی ها، شیعیان لبنان، عراق و دیگر کشورها با مشارکت ترکیه توانستیم سوریه را از یک ویرانی کامل که خواست غرب و دجال بود نجات دهیم.

ژنرال سلیمانی فرزند نور

این مفسر و اندیشمند روس در ادامه معتقد است که ریختن خون ژنرال سلیمانی بزرگ، قهرمان واقعی عالم و جنگ نشان دهنده دشمنی دجال با نیروهای فرزندان نور بود.
این تحلیلگر روس گفت: ورود به جنگ مقدس آخرالزمان نه یک تراژدی بلکه فرصت و امتیاز بزرگ است چرا که خون یک قهرمان (قاسم سلیمانی) خون صدها قهرمان دیگر را بیدار کرد؛ قهرمانانی که در جای سردار سلیمانی ایستاده اند.
دوگین بر این باور است که این قانون خداست و ما ژنرال سلیمانی را قهرمان خود می دانیم و کارهایش و یادش را گرامی می داریم.

وی افزود: همه دنیا پرچم قرمز را که بر فراز مسجد جمکران به اهتزاز درآمده مشاهده کرده است ، این پرچم نه فقط مربوط به شکوه گذشته است که شکوه آینده که پس از آمدن امام مهدی (عج) به دست خواهد آمد، مرتبط است.
وی به روز ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: اکنون لحظه ای است که ابعاد جهانی انقلاب ایران را نشان می دهد لحظه ای که پیام ایت الله خمینی به جهان ارسال می شود.
دوگین گفت: ما فرزندان نور، نظامیان حضرت مسیح و حضرت مهدی، پیروان سنت معنوی اشراق و فرزندان انقلاب ایران و ادامه دهنده راه شهدایی که زندگی شان را برای شکوه و بهشت خدا داده اند در جنگ مرگبار علیه رویه های غلط این جهان و دیکتاتوری مسموم و بی عدالتی به پیش می رویم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.