درچهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگیان البرزخواستارشرکت امت حزب الله ایران اسلامی به ویژه مردم ولایت مدار این استان درراهپیمایی ۲۲ بهمن شدند.
ایام الله دهه فجریادآوراز جان گذشتگی ها، ایمان و شجاعت ملت غیورایران اسلامی با الهام گیری مکتب سرخ عاشورا با پیروی از رهبر شجاع و مقتدر کشورمان در مقابل طاغوت است.
۲۲یوم الله بهمن نماد عزت، سرافرازی، اقتدار وعظمت انقلاب اسلامی ایران است که هر ساله مردم ایران از جمله فعالان عرصه تعلیم و تربیت است که با داشتن بصیرت سیاسی و ولایت مداری در آن شرکت می کنند.
فرهنگیان و دانش آموزان البرزی دراین روز در کلاس درس انقلاب در کنار سایر اقشار مردمی حاضر می شوند تا شکوه و عظمت ۴۰ سال استقامت و اقتدار را به نمایش بگذارند و اعلام کنند و ثابت کنند که به امام ،رهبری و شهدای این انقلاب وفادار هستند.
این بارمردم ایران اسلامی می آیند که بگویند تحریم اقتصادی و فشار های سیاسی که ریشه درتوطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی وایجاد شکاف بین مردم و مسئولان دارد، کارساز نیست و راه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را ادامه دارد.

۲۲ بهمن حضوری بی بدیل
مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت : جامعه تعلیم و تربیت استان البرز در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری بی‌بدیل، منسجم و وحدت‌آفرین خواهند داشت.
سالار قاسمی خاطرنشان کرد: فرهنگیان البرزدر چهل و یکمین بهار انقلاب به خیابان‌ها می‌آیند تا امنیت، افتخار، عزت و سربلندی ایران بزرگ را پاس بدارند.
وی بیان داشت: این انقلاب همواره با فراز و نشیب‌های فراوانی مواجه بوده اما هدف و مبنای اصلی خود یعنی ساختن ایرانی آباد با تربیت انسان‌های وارسته و انقلابی را فراموش نکرده و از این مسیر منحرف نشده است.
وی تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن آزمون سرنوشت‌سازی است که هرچه حضور مردم گسترده‌تر باشد قدرت و اقتدار کشور در جهان افزایش می‌یابد.
قاسمی اضافه کرد:امسال بهار انقلاب با بیانیه مهم گام دوم انقلاب حال و هوای دیگری دارد زیرا اهداف جدیدتری در ادامه رویکردهای گذشته برای ساختن و آبادی ایران با همت آینده سازان و جوانان دنبال می‌کند.
مدیرکل آموزش و پرورش البرزبا اشاره به اینکه آشنا کردن نسل چهارم انقلاب با رویکرد انقلاب اسلامی وظیفه همه دستگاه‌ها به‌ ویژه آموزش و پرورش است، یادآورشد: نبایداین فرصت به دشمن داده شود که با توطئه و دروغ، ذهن نوجوانان و جوانان این سرزمین را منحرف و از اهداف انقلاب دورکند.
قاسمی گفت: دشمنان درصدد هستند تا اهداف انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند، اما غافل ازآن هستند که امثال شهید سلیمانی، درس مقاومت و رشادت را به دانش‌آموزان خواهند آموخت.
وی تاکید کرد: درطلیعه چهل و یکمین سالگرد پیروزی غرورآفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، فرهنگیان و دانش‌آموزان همیشه در صحنه در کنار اقشار مختلف مردم با اراده‌های پولادین و عزمی راسخ با گام‌هایی بلند به بلندای حقیقت تاریخ، در صفوفی متحد و یکپارچه، همدل وهمزبان،همگام وهمصدا، لبیک ‌گویان به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی درراهپیمایی عظیم یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت و با آرمان‌های والای امام راحل و شهیدان تجدید میثاق می‌کنند.

۲۲ بهمن روز تجدید میثاق با شهید سلیمانی ها
رییس بسیج فرهنگیان استان البرزگفت: ۲۲ بهمن روز تجدید میثاق با شهید سلیمانی ها در چهار گوشه ایران اسلامی است که در این روز ملت ایران پاسخ کوبنده به توطئه های استکبارمی دهند.
مجتبی آمرکاشی خاطرنشان کرد: ازمردم استان به ویژه فعالان تعلیم و تربیت در مدارس برای شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می کنیم چون راه ما راه امام و شهداست.
وی تصریح کرد: ملت ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پاسخ محکمی به تهدیدات و تحریم ها علیه ایران اسلامی می دهند و بار دیگر اعلام می کنند همانند دوران دفاع مقدس این بار سرباز انقلاب در حوزه اقتصادی و فرهنگی کشورهستند.
وی اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی حق تعیین سرنوشت را برای ملت شریف ایران به ارمغان آورد.
آمرکاشی عنوان کرد: مردم ایران از جمله البرزها با حضور گسترده دراین همایش ملی به اثبات می رسانند که در راستای مشارکت اجتماعی،سیاسی ودینی در صحنه حضور دارند و بار دیگرمی آیند تا مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.
رییس بسیج فرهنگیان استان البرز تداوم آرمانهای انقلاب، امام و رهبری را در فرهنگ ایثار، خدمت وحفظ روحیه انقلابی‌ دانست و عنوان کرد: مردم ایران حرکت جهادی در چارچوب آرمانهای انقلاب را سند افتخار و مایه عظمت و سربلندی ملت ایران می داند.
آمرکاشی تاکید کرد: مردم ایران در یوم الله ۲۲ بهمن یادآور می شوند که با تحریم اقتصادی و ترورنیروهای انقلابی همانند شهید حاج قاسم سلیمانی نمی توانند به ایران و انقلاب آسیب بزند چون روحیه مقاومت موج می زند.

۲۲بهمن روز اعلام زنده بودن انقلاب
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزنیزگفت: حضورآگاهانه‌ ملت‌ یکی‌ از زیباترین‌ جلوه‌های‌ قدرت‌ الهی‌ است‌ و باعث‌ شده‌ است‌ که‌ انقلاب‌ همچنان‌ زنده‌ و توفنده‌ باقی‌ بماند.
فرشته فهمیده ضمن دعوت راهپیمایان به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن درچهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، اظهارداشت: دراین روز ایران عزیز، اقتدار و پایداری خود را قوام بخشیده و با اتکا بر توانمندی های خود و با حفظ ارزش ها و اصول دینی و معرفتی که بر اساس آن بنیان نهاده شد، فصل نوینی در مناسبات بین المللی گشوده و بدون اتکا به قدرت های جهانی و استکباری، سیاست ها و راهبردهای اساسی خود را به پیش می برد.
وی یادآورشد: باردیگربا شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی و حضور میلیونی مردم در پاسداشت حماسه گری ۴۰ سال ایشان در راه انقلاب دشمنان نشان دادند که جایگاه واقتدار ایران خوشایند قدرت های جهانی نیست.
فهمیده ادامه داد: امروز ایران به الگویی برای ملت های آزاده جهان تبدیل شده است تا با اتکا به ظرفیت های داخلی خود ، در برابر زیاده خواهی ها قد علم کنند و مسیر رشد و تعالی را در پیش بگیرند.
وی تصریح کرد: اکنون که دشمنان از ضربه زدن به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق تحمیل جنگ و فشار خارجی نا امید شده اند می کوشند به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.
وی اضافه کرد: مردم شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی ارزش قدرت‌ تظاهرات‌ ۲۲ بهمن‌ را به‌ خوبی‌ می‌شناسند و با حضوری گسترده مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گویان می زنند.
خواهر شهید محمد حسین و داود فهمیده تاکید کرد: مردم با حضور بی نظیرشان در این راهپیمایی‌ ، همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند پاسخ تحریم ها و تهدیدهای دشمن را می دهند.

یوم الله ۲۲ بهمن روز بیعت
رییس انجمن اسلامی معلمان استان البرزهم اظهارداشت: یوم الله ۲۲ بهمن روز تجدید بیعت با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهداست.
منوچهر اتابکی خاطرنشان کرد: امسال نیز فرهنگیان ودانش آموزان البرزی همچون سنوات گذشته با شور و حرارتی انقلابی دوشادوش سایر اقشاردراین راهپمایی شرکت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران چهلمین سال پیروزی خود را با اتحاد و همبستگی، هدایت های داهیانه رهبرفرزانه انقلاب و پایبندی به ارزش ها و آرمان های والای امام و انقلاب برگزار می کنند وملت ایران همچنان با قدرت و صلابت در مقابل دسیسه ها و توطئه های دشمنان ایستاده و ازاین دستاورد بزرگ تا پای جان دفاع و صیانت خواهند کرد.
وی یادآورشد: انقلاب اسلامی ایران در سایه پیوند بصیرتی نسل ها با آرمان های والای آن همچنان در سایه لطف پروردگار و منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری قله های پیشرفت و ترقی را طی می کند.
اتابکی عنوان کرد: هیچ کدام از گذرگاه های سخت تاریخ نتوانسته و نمی تواند مانع این همه عشق، اتحاد، شور وهیجان شود.
رییس انجمن اسلامی معلمان استان البرزاضافه کرد: مردم ایران با حضور حماسی، گسترده، پرشور، وحدت آفرین و با بصیرت خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و نمایش میثاقی دو باره با مقام معظم رهبری و پایبندی به آرمان های امام و شهدا را یک بار دیگر با وحدت واقتدار خود به رخ جهانیان می کشند.
استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.