عزیزاله شهبازی عصر یکشنبه در نشست ستاد برگزاری گرامیداشت دهه فجر استان البرز افزود:  حوادث امسال نشان داد که  دشمنان نظام و مردم سعی دارند  با دسیسه های مختلف وارد عمل شوند ولی به طور قطع حضور پرشور مردم در صحنه ها  مهر باطل بر اهداف آنها خواهد زد.
وی ادامه داد : پس از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری نتواسته به پایگاه های نظامی آمریکا حمله کند ولی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، دژ مستحکم استبداد و استکبار را موشکباران کردند و به واسطه این اقدام، سربازان آمریکایی با ترس و استرس در منطقه حضور دارند.

استاندار البرز گفت:  اکنون بیش از گذشته با هم متحد شده ایم و به دور از سیاه نمایی در یک کشتی در مسیر تعالی کشور و نیل به اهداف انقلاب اسلامی تا ساحل آرامش حرکت می کنیم.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تسلیت سانحه هوایی اخیر، افزود: دهه فجر امسال نیز با اهمیت تر از گذشته است.

شهبازی  ادامه داد: سال گذشته نیز در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شده بود که اجازه برگزاری جشن انقلاب را نمی دهد ولی مراسم دهه فجر با شکوه هر چه تمام تر برپا شد.
استاندار البرز با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بالنده تر و توانمند تر از همیشه در عرصه گیتی حضور دارد، گفت: مردم در مراسم تشییع و بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی حمایت خود را از اهداف جمهوری اسلامی اعلام کردند.
وی  با اشاره به اینکه اتحاد و انسجام مجموعه نظام و مردم آرزوی مقام معظم رهبری است، افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی طبق منویات مقام معظم رهبری مهمترین راهبردها اتحاد و انسجام است و در مقابل دشمنان باید باهم باشیم .
استاندار البرز اظهار داشت: تدابیر لازم را با اهتمام ویژه ای برای برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا، امن و بدون هیچ گونه سوگیری اندیشیده ایم و امید است با حضور پرشور مردم شاهد انتخاباتی پرشور باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.