به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سردار اسماعیلی بیان کرد: با توجه به کوهستانی بودن و برودت هوا در استان اردبیل و با شروع فصل زمستان، مصرف گاز مشترکین خانگی در روزهای اخیر نسبت به روزهای قبل از آن افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در ۹ ماهه سالجاری در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی و نیروگاه استان بیش از یک میلیارد و نهصد میلیون متر مکعب گاز مصرف شده، افزود: از کل گاز مصرف شده در استان، ۱/۱۶ میلیارد متر مکعب مربوط به مصرف خانگی ، تجاری و صنعتی و ۷۵۴ میلیون متر مکعب گاز نیز از سوی نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل مصرف شده است.

اسماعیلی در ادامه اظهار داشت: این میزان مصرف گاز طبیعی در استان ۰/۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته که بخش خانگی و صنعتی با ۱۰۸ میلیون متر مکعب مصرف رشد و بخش نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل با ۱۰۵ میلیون متر مکعب کاهش مصرف گاز نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: شهروندان گرامی می توانند در مواقع بروز حوادث مربوط به گاز طبیعی و مشکلات فنی با واحد امداد شرکت گاز استان اردبیل در هر ساعت از شبانه روز با شماره گیری ۱۹۴ تماس بگیرند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1329193
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.