نادر ثناگو مطلق روز چهارشنبه در آیین عقد تفاهم نامه راه اندازی این دانشگاه در پیام که با حضور رییس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد، با اشاره به اینکه رویکرد منطقه پیام  تخصصی است، اظهار داشت: ارایه خدمات به حوزه الکترونیک، آی.سی.تی، آی.تی و شرکت های دانش بنیان از جمله فعالیت های اصلی منطقه است که این فعالیت ها تا سال آینده شکل جدیدی به خود خواهند گرفت.

وی با اشاره به عقد این تفاهم نامه اظهار داشت: تاسیس یک مجموعه دانشگاهی با هدف همکاری های مشترک در زمینه پژوهشی و آموزشی، بهره مندی از ظرفیت های منطقه برای حوزه دانشگاهی و فعالیت هایی که قرار است در سطح بین الملل داشته باشند از جمله سرخط های این تفاهم نامه است.

ثناگو مطلق گفت: حضور دانشگاه به عنوان یک واحد مستقر در منطقه، علاوه بر اینکه می تواند سرفصل خوبی برای مطالعات و پژوهش های کاربردی باشد، محفل خوبی نیز برای شناسایی موضوعات تحقیقی، پژوهشی برای پایان نامه دانشجویان است.

وی ادامه داد: همچنین استقرار این مجموعه دانشگاهی با توجه به حضور صنایع فعال در منطقه ویژه اقتصادی پیام می تواند موجب برقراری ارتباط هر چه بیشتر و شناسایی نیروهای کار و نخبه شود.

استقرار ۱۰۰ شرکت جدید در منطقه ویژه اقتصادی پیام

ثناگو مطلق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سرمایه گذاری های جدید در منطقه گفت: با توجه به سرمایه گذاری های جدید که در پیام منعقد شده تا اواخر سال آینده بیش از ۱۰۰ شرکت دیگر در منطقه مستقر می شوند.

وی ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بی المللی پیام این آمادگی را دارد که در چارچوب قانون هر آنچه توان داریم در اختیار دانشگاه قرار داده و در حوزه تاسیس این مجموعه دانشگاهی، فعالیت های بین المللی که دانشگاه می خواهد انجام دهد و حوزه عملیاتی و پژوهشی با دانشگاه همکاری داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.