سردار رمضان شعبانی روز پنجشنبه در همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی که در ستاد فرماندهی انتظامی البرز برگزار شد، اظهار داشت: برخی  قرآن و  مصلا را آتش زدند و  این حادثه بحث های مهمی دارد که چه جریان هایی هستند که به امامزاده، مساجد و اماکن مذهبی حمله و به دنبال ضربه زدن به باورهای مردم هستند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: بخش دیگری از چالش ها، این است که سبک زندگی ما به شدت در خطر است، چند سال پیش رهبر معظم انقلاب این موضوع را مطرح و هشدار داده بودند.

شعبانی گفت: اغتشاش های ۲ هفته گذشته نشان داد که با چالش هایی در تحقق جامعه اسلامی مواجه هستیم و باید برای این چالش ها فکری اساسی کرد.

بخش اعظم چالش‌ها به بیرون از نظام بازمی گردد که ما را تهدید می کنند، می خواهند تفکر لیبرالیسم را در کشور پیاده کنند، دشمن برای اجرای مقاصد خود از فضای مجازی استفاده می کند، همانگونه که در آشوب های اخیر دیدیم که تا موقعی که اینترنت وصل بود این حرکت رو به جلو بود، اما زمانی که اینترنت قطع شد شیرازه کار از آشوبگران گرفته و جریان خیلی زود جمع شد.

وی ادامه داد: بخشی از مردم نسبت به وضع موجود و فشارهای اقتصادی اعتراض دارند، بیش از یک سال است که جلیقه زردها در فرانسه اعتراض می کنند اما یک بانک  آتش نزدند، چرا که این فرهنگ مردم شده که به منابع خود آسیبی وارد نکنند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه ۸۰ درصد جوانانی که در مسایل اخیر دستگیر شده زیر ۳۰ سال و از نظر تحصیلی نیز دیپلم و زیر دیپلم بودند گفت: دشمنان به دنبال این هستند که با وارد کردن فشار حداکثری مردم را به کف خیابان ها کشانده و آنها را از نظام و انقلاب دور کرده و ضربه کاری خود بزنند.

شعبانی افزود: مشکلات اقتصادی وجود دارد اما دشمنان به دنبال نفاق هستند چرا که به خوبی می دانند که مردم سرمایه اجتماعی نظام هستند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.