سرهنگ بیژن جنتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت یک فقره پرونده از کلانتری ۱۱ مرکزی فردیس مبنی بر اینکه ۲ خانم با کارت عابر بانک دیگران  در یک طلا فروشی این شهرستان  اقدام به خرید مقدار قابل توجهی سکه و طلا کرده اند، رسیدگی به پرونده در دستور کار شعبه مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فردیس قرار گرفت.

 در بررسی اولیه مشخص شد متهمان  از سارقان و کلاهبرداران سابقه دار هستند که با ۱۲ کارت بانکی مختلف اقدام به خرید مقدار قابل توجهی طلا و سکه کرده اند.

 کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند متهمان با همدستی یک نفر دیگر که از کلاهبرداران حرفه ای و سابقه دار است با شهروندان تماس گرفته و با بیان اینکه از رادیو جوان تماس گرفته اند و شما برنده عتبات عالیات شده اید با شیوه متقلبانه ای مالباختگان را به پای دستگاههای  عابر بانک کشانده و اقدام به انتقال موجودی کارت این افراد به کارت های بلاصاحب می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت:  پلیس در ۲ عملیات جداگانه  ۲ خانم و یک  مرد کلاهبردار را در شهرستان فردیس دستگیر کرد.

جنتی افزود: متهمان در ابتدا منکر هر گونه کلاهبرداری بودند اما در مواجهه با مدارک و مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۲ فقره کلاهبرداری با شیوه یاد شده اقرار کردند.

وی اضافه کرد: با تلاش ماموران همه مالباختگان شناسایی شده و تحقق بر روی این پرونده برای کشف کلاهبرداری های بیشتر ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.