معاون فرهنگی دانشگاه خوارزمی گفت: هدف اصلی گردهمایی دانش‌آموختگان دانشگاه خوارزمی، رای گیری شورای مرکزی دانش‌آموختگان دانشگاه است.

مرتضی تهامی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز از برگزاری سومین گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه خوارزمی خبر داد و گفت: این گردهمایی با حضور دانش‌آموختگان، اعضای هئیت علمی و سایر مسئولین دانشگاه برگزار خواهد شد.

تهامی افزود: تمامی افرادی کهاز اولین سال تاسیس دانشگاه تا سال گذشته در دانشگاه خوارزمی حضور داشته‌اند و  دانش‌آموخته شده‌اند  می‌توانند در این گردهمایی حضور پیدا کنند.

وی هدف اصلی این گردهمایی را همفکری دانش آموختگان اعلام کرد و افزود: تجدید دیدار و ایجاد ارتباط بین فارغ التحصیلان باعث شناسایی توانمندی‌ها و امکانت شده و امکان کار آفرینی و همکاری‌های متقابل با دانشگاه ایجاد می‌شود.

تهامی خاطر نشان کرد: برنامه مهم و اولیه گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه خوارزمی، برگزاری مراسم انتخابات شورای مرکزی دانش آموختگان دانشگاه است که همان روز در محل گردهمایی از بین نامزدها انتخاب خواهد شد.

وی در ادامه  کارکرد این شورا را اینگونه تشریح کرد: در این شورا که اعضای آن از بین دانش آموختگان دانشگاه انتخاب می‌شوند، همفکری و هماهنگی صورت می‌گیرد که باعث ارتقا، علمی، فرهنگی دانشگاه می‌شود تا از موفقیت‌های دانش آموختگان و جایگاه دانشگاه به صورت دو طرفه در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی و دیگر زمینه‌ها استفاده شود.

معاون فرهنگی دانشگاه خوارزمی گفت: ثبت‌نام برای حضور در این گردهمایی از طریق سایت دانشگاه خوارزمی تا 23 تیرماه ادامه دارد، همچنین افراد حائز شرایط امکان اسکان در دانشگاه خوارزمی را نیز دارا هستند.

تهامی در پایان اعلام کرد: این گردهمایی 27 تیرماه در محل دانشگاه خوارزمی کرج از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز خواهد شد.

برای ورود به صفحه ثبت‌نام اینجا کلیک کنید


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.