گزارش جی پلاس

قیمت هوندا کارکرده در گرجستان، ارمنستان و دبی + جدول / انواع هوندا آکورد، سیوک و اودیسه با نرخ های عجیب!

قیمت انواع خودروی هوندا کارکرده در گرجستان، ارمنستان و دبی، علاقمندان عمومی واردات خودرو کارکرده را سورپرایز می کند!

لینک کوتاه کپی شد

گروه اقتصاد و درآمد: شرکت های خودروسازی رقابتی به تحقیق، توسعه و بهبود برای دستیابی به حداکثر ایمنی و امنیت در جاده ها ادامه می دهند. در خط مقدم آنها شرکت هوندا موتور قرار دارد که هنوز در حال انجام پیشرفت های زیادی در سیستم های ایمنی و امنیتی در خودروهای خود است تا به حداکثر سطوح ایمنی در هنگام رانندگی برسد.

 

هوندا، نان اعتبار و شهرت موتور سیکلت هایش را خورد

 

هوندا یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین برندها در ایران است. این شرکت ژاپنی معتبر، موفقیت خودش در ایران را به شایستگی مدیون موتور سیکلت های هوندا بوده و حتی خودروهای سواری هوندا هم نان اعتبار و شهرت موتور سیکلت هایش را می خورند.

شروع عمده واردات خودروهای سواری هوندا در ایران به حوالی سال 1370 با انواع هوندا آکورد به عنوان یک سدان لوکس و هوندا سیویک در قالب یک سدان هاچ بک اسپرت برمی گردد؛ همان سالی که برخی از صنعتگران معتقدند به جای صرف هزینه زیاد ارزی برای واردات خودروهای اروپایی، ژاپنی و کره ای، می بایست آن پول ها هزینه احیای صنعت خودروسازی کشور می شد و آن را مستقل و قدرتمند می کردیم.

 

هوندا با کیفیت اما کمیاب و خدمات پس از فروش ضعیف

 

در عین حال همان خودروهای سواری هوندای 30 سال پیش، آنقدر خوش ساخت و موفق بودند که هنوز هم در خیابان های کشور دیده می شوند. در مقطعی طولانی دیگر شاهد وارداتی از برند هوندا نبودیم تا حوالی 10 سال پیش که مجددا آکورد و سیویک به واسطه یکی از تاجران واردات خودرو با انواع هوندا آکورد سری EX که شامل عمده مدل های EXA و EXB بودند، هوندا سیویک جدید و هوندا CRV که یک کراس اوور محسوب می شد، در کشور روبرو شدیم.

 

هوندای 10 سال کارکرده هنوز در ایران لاکچری است!

 

خودروهای هوندای 10 سال کارکرده هنوز جزء ماشین های لاکچری بازار خودروی ایران محسوب می شوند؛ چرا که در مدل های هم رده خود از برند تویوتا، هیوندا و کیا، کیفیت ساخت بهتری دارند. شاید بزرگترین ضعف استفاده از سواری های هوندا که دقیقا در نقطه مقابل موتورسیکلت هوندا قرار دارد، خدمات پس از فروش آنها پس از توقف در واردات باشد. شاید تنها ساخت بادوام آنهاست که تا حدی جور کمبود قطعات و خدمات پس از فروش هوندای سواری در ایران را کشیده است.

 

آزمایش های مرگبار روی هوندا برای ارتقای شگفت انگیز امنیت خودروها

 

هوندا در طول سالیان متمادی تلاش کرده تا سیستم های زیادی را توسعه دهد و آنها را در موتور خودروهای خود به کار ببرد. برای  همین توسعه  هوندا به دنبال تولید موتورهایی قدرتمند و در عین حال صرفه جویی در مصرف سوخت بوده است.

 مهندسان هوندا برای رسیدن به این سطح از پیشرفت چندین آزمایش مرگبار بر روی هوندا انجام دادند تا اینکه  نتایج شگفت انگیزی که به دست آوردند، که به یکی از معروف ترین سیستم ها در دنیای خودرو و موتور تبدیل شد.

هوندا با هدایت ایده "تولید محصولات نزدیک به مشتریان" و تلاش برای ارائه محصولات و پاسخگویی به موقع به نیازهای مشتریان در سراسر جهان، عملیات تولید خودرو خود را به مناطق مختلف جهان از جمله آسیا، اروپا، آمریکا و چین گسترش داده است.

 

قیمت هوندا کارکرده در گرجستان، ارمنستان و کشورهای عربی

 

باز نزدیک شدن به امکان واردات خودروی کارکرده توسط عموم مردم که البته هنوز در گیرودار مصوبات قانونی اش قرار دارد؛ و در ادامه تولید و انتشار گزارش های اختصاصی جماران از قیمت خودروهای کارکرده خارجی در کشورهای همسایه ایران؛ در این گزارش به بررسی قیمت هوندای کارکرده در گرجستان، ارمنستان و دوبی و همینطور عمان و قطر پرداخت و انواع هوندا در مدل های مختلف را به تفکیک حجم موتور، سال ساخت، میزان کارکرد، قیمت پیشنهادی و تصاویر واقعی از آنها را در قالب جدول آورده ایم. هوندا اودیسه و هوندا پایلوت نیز از جمله خودروهای هوندا هستند که هیچ گاه به ایران وارد نشدند اما در این جدول آورده شده است.

 

قیمت مناسب انواع هوندا کارکرده در کشورهای همسایه ایران

 

با توجه به محدودیت های قانونی پیش آمده در آیین نامه واردات خودروهای کارکرده که می بایست عمر خودروهای وارداتی کارکرده حداکثر 5 سال باشد، لذا آگهی های فروش خودروهایی را فهرست کرده ایم که همین شرایط را دارند. با ارزیابی قیمت خودروهای کارکرده خارجی در ارمنستان، گرجستان و کشورهای عربی، متوجه صرفه اقتصادی برای خرید آنها می شویم. خودروهای هوندا به دوام و کیفیت معروف هستند و شاید با دوام ترین خودروی ژاپنی باشد که در آمریکا هم پرفروش است؛ اما قیمت آنها در کشورهای همسایه ایران چندان فراتر از برندهایی نظیر تویوتا، کیا و هوندا نیست.

 

قیمت تویوتا کارکرده در گرجستان و دبی و... + جدول

قیمت رنو کارکرده برای واردات + جدول و عکس

 

قیمت انواع پورشه کارکرده برای واردات + جدول

قیمت آئودی کارکرده وارداتی در گرجستان ، ارمنستان و دبی + جدول

 

هوندا

 

قیمت خودروهای چینی کارکرده در امارات و عمان + جدول

 

قیمت بی ام دبلیو کارکرده وارداتی + جدول

مرسدس بنز کارکرده در ارمنستان و امارات چند است؟ + جدول

 

قیمت لکسوس کارکرده برای واردات؟ + جدول

قیمت پاجرو کارکرده و اوتلندر برای واردات + جدول

 

قیمت انواع مزدا کارکرده برای واردات + جدول

قیمت انواع هیوندای کارکرده برای واردات + جدول         

 

قیمت خودروهای کیا در امارات ، گرجستان و ارمنستان

قیمت خودروهای هیبریدی کارکرده در اطراف ایران +جدول

 

خرید فیات 500 کارکرده چقدر تمام می شود؟ + جدول

قیمت نیسان کارکرده وارداتی در دبی و... +جدول

دیدگاه تان را بنویسید