گزارش جی پلاس

قیمت آئودی کارکرده وارداتی در گرجستان ، ارمنستان و دبی + جدول / قیمت انواع آئودی سری A ، سری Q و...

در بررسی قیمت انواع خودروهای کارکرده به ایستگاه آئودی رسیدیم و قیمت آئودی کارکرده در گرجستان ، ارمنستان و دبی + جدول را در مدل های انواع آئودی سری A ، سری Q و... گردآوری کرده ایم.

لینک کوتاه کپی شد

گروه اقتصاد و درآمد؛ آئودی یکی از چهار خودروساز بزرگ آلمان به همراه فولکس واگن، مرسدس بنز و بی ام و است.

 

آئودی نرم تر و راحت تر از پورشه؟!

طرفداران خودروی آئودی در دنیا و به ویژه اروپا کم نیست و خودروهای این کمپانی از آن دست خودروهایی هستند که به ویژه در آب و هوای اروپا به خوبی جواب داده اند. معمولا کسانی که آئودی را می پسندند به خاطر نرم بودن آن است و بعضا می گویند آئودی حتی از پورشه راحت تر و سبک تر است.

 

شروع آئودی از سال 1899

تاریخچه آئودی به قرن 19 برمی­‌گردد. سال 1899 شخصی به نام آگوست هورچ، اولین فصل از تاریخ Audi را با تأسیس هورچ کمپانی در کلن آلمان رقم زد و این آغازی برای تولید این برند زیبا بود. آئودی برای کسانی که به دنبال تجمل همه جانبه و عملکردی توانا در یک پکیج متوسط ​​هستند، گزینه مناسب و حتی اسپرت پسند است.

 

قیمت آئودی کارکرده در گرجستان ، ارمنستان و دبی

گروه اقتصاد و درآمد جی پلاس در پایگاه خبری جماران در بررسی قیمت انواع خودروی آئودی در کشورهای اطراف ایران از جمله گرجستان ، ارمنستان ، امارات ، قطر و عمان جدول نسبتا متنوعی از آگهی های فروش انواع خودروی آئودی کارکرده در گرجستان، ارمنستان، دبی و... تهیه کرده است. 

 

قیمت انواع آئودی کارکرده بر اساس مدل و کارکرد

در جدول های زیر قیمت انواع آئودی کارکرده بر اساس مدل و کارکرد ، سال ساخت و همراه با عکس های واقعی از آئودی های آگهی شده است تا مخاطبان بتوانند مقایسه ای را در این زمینه در میان خودروهای آئودی و حتی مقایسه قیمت آئودی با انواع خودروهای بنز ، بی ام دبلیو ، لکسوس ، تویوتا و.... داشته باشند.

 

قیمت انواع آئودی کارکرده سری Q ، آئودی سری A و آئودی S3 و...

معروف ترین و پرشمارترین مدل های خودروی آئودی در این جدول با عنوان: قیمت انواع آئودی سری A شامل: آئودی A3 ، A4 ، A4 ، A5 ، A6 ، A7 ، A8 و قیمت انواع آئودی کارکرده سری Q شامل: آئودی Q3 ،  Q5 ، Q7 و آئودی Q8  آورده شده است. همچنین در برخی دیگر از مدل های آئودی در این جدول، قیمت آئودی RS7 و آئودی SQ5 و نیز قیمت آئودی کارکرده S3 هم وجود دارد.

در این گزارش ها، از اصطلاحاتى مانند لیتر ومایل استفاده شده که لازم به یادآوری است:  هر 1 لیتر (liter) معادل 1000 سی سی (cc) و هر مایل ۱/۶ کیلومتر است؛ پس هر 100 مایل (Mile) معادل 160.93 کیلومتر (Kilometer) است.



آئودی

 

** جدول شماره 2 قیمت انواع آئودی کارکرده در گرجستان ، ارمنستان ، قطر و عمان در ادامه می آید:

 

قیمت بی ام دبلیو کارکرده وارداتی + جدول

مرسدس بنز کارکرده در ارمنستان و امارات چند است؟ + جدول

 

قیمت لکسوس کارکرده برای واردات؟ + جدول

قیمت پاجرو کارکرده و اوتلندر برای واردات + جدول

 

 


آئودی (1)

 

قیمت رنو کارکرده برای واردات + جدول و عکس

 

قیمت انواع مزدا کارکرده برای واردات + جدول

قیمت انواع هیوندای کارکرده برای واردات + جدول         

 

قیمت خودروهای کیا در امارات ، گرجستان و ارمنستان

قیمت خودروهای هیبریدی کارکرده در اطراف ایران +جدول

 

 

خرید فیات 500 کارکرده چقدر تمام می شود؟ + جدول

قیمت نیسان کارکرده وارداتی در دبی و... +جدول

دیدگاه تان را بنویسید