به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله 'عبدالنبی نمازی' شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان بیان کرد: دشمنان با استفاده از دستگاه های جاسوسی به دنبال اختلاف افکنی بودند که با هوشیاری ملت، آگاهی نخبگان و هدایت های رهبر معظم انقلاب تا کنون با صلابت و ثابت قدم در برابر توطئه های گوناگون ایستادگی شده است.
وی با اشاره به حضور گسترده و با شکوه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی دهم دی ماه دارالمومنین افزود: مردم ولایی کاشان ایجاد ناآرامی در این شهر را محکوم کرده و همچون همیشه با هوشیاری و بصیرت پای بندی خود را به نظام، اسلام و رهبری ثابت کردند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان بیان کرد: مردم به رغم زمان اندک برای اطلاع رسانی، با برگزاری این راهپیمایی نشان دادند که برای دفاع از اسلام، انقلاب و نظام تا پای جان رویاروی استکبار ایستادند.
او در ادامه با تاکید بر لزوم برخورد خاضعانه و فروتنانه مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی با مردم گفت 'در نشست شورای تامین شهرستان توصیه کردم تا نوجوانانی که به علت کم تجربگی و تحت تاثیر فضای مجازی در ناآرامی های اخیر دستگیر شدند، با نصیحت و گرفتن تعهد از پدران و مادران آزاد شوند.'
آیت الله نمازی همچنین با اشاره به عاملان ناآرامی ها تصریح کرد: عاملان اصلی و مهره های کلیدی آن رویدادها باید بر اساس قانون مجازات اسلامی محاکمه شوند.
وی در ادامه مردم دیندار، ولایتمدار، انقلابی و شهید پرور خطه کاشان را شایسته خدمت صادقه عنوان کرد و از مسئولان دستگاه های اجرایی خواست، خدمت رسانی شایسته به مردم را سرلوحه قرار داده و تلاش برای گشایش در مشکلات را افزایش دهند.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.