به گزارش ایرنا، حسین غفرانی کجانی بعداز ظهرروزگذشته(پجشنبه) در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی در محل فرمانداری گلپایگان افزود: همچنین در6 ماه نخست امسال 11 هزار و 252 نفر در استان اصفهان فوت کردند .
وی افزود: فوت شدگان نیمه اول سال گذشته 11 هزار و 300 تن بوده است که در مقایسه با امسال اندکی بیشتراست.
وی همچنین تاکید کرد : در سال آینده ارائه کارت ملی هوشمند ملاک و مستند هویتی مراجعه به دستگاه های دولتی است و انتظار می رود همه دستگاه های ذیربط و رسانه ها مردم را برای دریافت کارت ملی هوشمند تا پایان سال 96 آگاه کنند.
وی با اشاره به اینکه اولویت اداره‌ کل ثبت احوال استان اصفهان و ادارات تابعه در سال 96 صدور کارت ملی هوشمند است افزود: اعتبار کارت شناسایی ملی(نمونه قدیم) تا پایان امسال به پایان می رسد و در آغاز سال 97 از درجه اعتبار ساقط می شود.
مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان درادامه از صدور کارت ملی هوشمند یک میلیون و 750 هزار نفر از جمعیت حدود چهارمیلیونی هدف در استان اصفهان در 6 ماه نخست امسال خبر داد و گفت :در 2 ماه اخیر میزان مراجعه مردم برای دریافت کارت ملی هوشمند افزایش یافته و پیش بینی می شود این روند تا پایان سال نیز با شتاب بیشتری ادامه داشته باشد.
حسین فراست فرماندار گلپایگان نیز بر آمادگی و تمهیدات لازم برای همکاری این فرمانداری با اداره ثبت احوال برای تحقق پروژه صدور کارت ملی هوشمند دردولت یازدهم و ثبت بهنگام وقایع حیاتی در این خطه تاکید کرد.
شهرستان گلپایگان با حدود 90 هزار نفر جمعیت در 180 کیومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/7138 / 6022 خبرنگار:محمد حسین توفیقی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.