*** نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته به امامت سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) اقامه می شود.
سخنران پیش از خطبه های این هفته سرهنگ دوم پاسدار ' محمد رضایی ' فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) بمناسبت هفته بسیج است.
پنجم آذر سال 1358، امام خمینی (ره) فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفان را صادر کرد و به همین مناسبت هر ساله از 30 آبان تا 6 آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
امسال برنامه های هفته بسیج با شعار محوری 'بسیج مظهر مردم سالاری دینی' انجام می شود.

*** آیین اختتامیه مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآنی 'مدهامتان' در مجتمع صائب برگزار می شود.
این جشنواره در رده سنی با اولویت ۱۸ تا ۳۰ سال است اما در رشته صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز رده سنی ۸ تا ۱۵ سال نیز درنظر گرفته شده است.
در مرحله استانی این جشنواره در رشته‌های قرائت اذکار نماز و مفاهیم و نهج‌البلاغه نیز جدای از آن آزمونی که برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده برای افرادی که فقط می‌خواهند در رشته مفاهیم حضور پیدا کنند، آزمون برپا می‌شود.
مرحله کشوری دوازدهمین دوره جشنواره مدهامّتان ۱۴ تا ۱۷ آذرماه سالجاری به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
7135 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.