به گزارش ایرنا، آیت الله 'عبدالنبی نمازی' سه شنبه شب در دیدار رئیس و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: دانشجویان به عنوان آینده سازان نظام باید به سلاح علم و معرفت مجهز شوند و با توجه به هجمه فرهنگی استکبار جهانی تقویت بنیه اعتقادی و مذهبی آنها یک ضرورت است.
وی افزود: دانشگاه محل تذکر، تربیت، آموزش و هدایت است؛ تدریس کتاب های تخصصی نیمی از کار می باشد اما باید در کنار این مهم به فعالیت های تربیتی توجه شود چرا که جوانان امانت نظام و ملت در دانشگاه ها هستند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه کاشان بیان کرد: عفاف و حجاب در دین مبین اسلام تحمیلی نیست و باید فلسفه حجاب عالمانه برای دختران جوان تبیین شود زیرا توجه به این مهم موجب امنیت و سلامت خانواده و در نهایت جامعه می شود.
او در ادامه اضافه کرد: رمز موفقیت دانشگاه ها در تکریم استادان و دانشجویان است و احترام گذاشتن به آنها از مزیت های نظام توحیدی می باشد که باید مورد توجه مسئولان امر قرار بگیرد.
آیت الله نمازی همچنین با تسلیت به بازماندگان حادثه زمین لرزه در استان های غربی کشور عنوان کرد: حادثه های این چنینی عبرت و تذکر طبیعت به انسان‌هایی است که در خواب غفلت هستند، تا تعهد و مسئولیت خود را با تصور جادوانه بود فراموش نکنند.
حسین زینلی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان نیز در ادامه گزارشی از فعالیت های این دانشگاه از جمله در حوزه فرهنگی ارائه کرد.
نزدیک به پنج هزار نفر دانشجوی دختر و پسر در 60 رشته (دوره های کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا) هم اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان به تحصیل اشتغال دارند.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.