به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان روز سه شنبه به نقل از ' سعید صادقی ' آدرس پایگاه ‌های جمع‌ آوری کمک‌های مردمی را به ترتیب زیر اعلام کرد:
1- مرکز توانبخشی مریم (مجتمع شهید بهشتی سابق) واقع در خیابان جی، بعد از سه راه همدانیان نبش خیابان مهدیه.
2- مرکز مشاوره ژنتیک واقع در میدان خواجو جنب سازمان انتقال خون.
3- مجتمع شهدای هفتم تیر واقع در چهار راه آبشار ابتدای خیابان آبشار دوم.
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان همچنین از پتوی نو، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو، خشکبار، آب معدنی، لوازم بهداشتی، داروهای ضروری، شیرخشک و خرما به عنوان اقلام مورد نیاز زلزله زدگان نامبرد و افزود: مردم می توانند با مراجعه به پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی بهزیستی استان اصفهان این اقلام را برای انتقال به مناطق آسیب دیده تحویل مراکز یاد شده دهند.
وی اضافه کرد: مردم می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 2173450241001 یا شماره کارت 6037991899616522 مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان نزد بانک ملی ایران شعبه اصفهان واریز کنند.
جمعیت هلال احمر استان اصفهان نیز با صدور اطلاعیه ای، اعلام کرد: مردم نوعدوست این استان می‌ توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 99999 به نام هلال احمر نزد بانک‌ های ملی، ملت، صادرات، رفاه،‌ مسکن،‌ دی، تجارت،‌ سپه،پارسیان، شهر،‌ آینده و رسالت واریز کنند.
جمعیت هلال احمر استان اصفهان در این اطلاعیه اضافه کرد: همچنین سامانه ۳۰۰۰۱۱۴۷ و تلفن ۳۶۶۱۲۴۲۴ این جمعیت آماده دریافت نظرات و اعلام آمادگی شهروندان برای کمک به زلزله زدگان است .
به گزارش ایرنا، وقوع زمین لرزه ای با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین(ریشتر) ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96، استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
در پی این زمین لرزه آسیب زیادی به مناطق مسکونی استان های کرمانشاه و ایلام وارد شد و 430 تن از هموطنانمان کشته و 7460 نفر نیز مصدوم شدند.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.