به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار 'حسن فخرل' شامگاه دوشنبه در دیدار مسئولان بسیج اردستان با اعضای شورا و شهردار اردستان گفت: این نیرو در 80 نقطه و محل دارای پایگاه و قشر بوده و در راه هدف های نظام اسلامی از اقتصاد مقاومتی گرفته تا ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی، حفظ امنیت جامعه، حضور در آئین های مذهبی، توسعه و عمران این شهرستان فعال است.
وی افزود: اندیشه ها و گرایش های سیاسی متفاوتی عضو بسیج هستند اما در نهایت تفکر انقلابی و پیروی از فرماندهی کل قوا اصل می باشد زیرا انقلاب اسلامی دشمنان زیادی دارد که باید همه نیروها در راه مقابله با آنها متحد شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان بیان کرد: همه نیروها و اقشار مختلف باید با یکپارچگی و همدلی حول محور ولایت فقیه در جهت عمران، استقلال و حفظ ارزش ها گام برداشته و دشمنان را نا امید کنند زیرا سپاه و بسیج در واقع پاسدار انقلاب و دستاوردهای آن هستند.
محسن حیدری، شهردار اردستان نیز در ادامه عنوان کرد: مجموعه سپاه و بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون نشان دادند که پشتیبانی قابل اعتماد برای نظام هستند و اقتدار کنونی کشور مرهون خون شهدا و از خودگذشتگی جوانان بسیجی، نیروهای مسلح و سایر شخصیت هایی است که هستی خود را در راه اعتلای ایران فدا کردند.
شهرستان اردستان با نزدیک به 43 هزار نفر جمعیت در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.