به گزارش ایرنا، شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان اصفهان روز دوشنبه در بیانیه ای ، انتخاب محسن مهرعلیزاده به عنوان استاندار این استان را به مردم اصفهان تبریک گفت و از زحمات رسول زرگرپور استاندار سابق تقدیر و تشکر کرد.
در بیانیه شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان اصفهان آمده است: ضمن ارج ‌نهادن به تصمیم دولت تدبیر و امید در انتخاب آقای دکتر 'محسن مهرعلیزاده' که از خدمت گزاران باسابقه جمهوری اسلامی ایران می باشند را به سمت استاندار اصفهان تبریک عرض می کنیم و برای ایشان موفقیت در خدمت هرچه بیش‌تر به مردم بزرگوار و شهیدپرور استان اصفهان را آرزومندیم.
این شورا در بیانیه خود اضافه کرد: همچنین لازم می‌ دانیم از زحمات و خدمات خالصانه برادر گرامی جناب آقای دکتر 'رسول زرگرپور' در استان اصفهان صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم و سلامتی و توفیق روزافزون برای ایشان از درگاه خداوند متعال مسالت می نمائیم.
در بیانیه مجمع اصولگرایان اصفهان که به همین مناسبت صادر شد نیز آمده است: بدینوسیله از زحمات جناب آقای دکتر زرگرپور استاندار سابق اصفهان قدردانی و برای جناب آقای دکتر مهرعلیزاده در سمت جدید و در خدمت به مردم شهید پرور استان اصفهان آرزوی موفقیت داریم.
هیات دولت روز گذشته (یکشنبه) محسن مهر علیزاده معاون رئیس جمهور اسبق و رئیس سازمان وقت تربیت بدنی و استاندار اسبق خراسان را به عنوان استاندار جدید اصفهان انتخاب کرد.
پیش از این، ' رسول زرگرپور ' از مهر سال 1392 در سمت استاندار اصفهان فعالیت داشت.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.