به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نصیر ملت یکی از اعضای این شورا در صحن علنی امروز شورای شهر به خود تذکر داد.

وی اظهار داشت:  اعتقاد دارم، مردمان سخت‌کوش شهر من، از شعار و شعارزدگی خسته‌ شده اند و از قول‌های واهی و نمایش‌های زندگی در رنجند.

وی با بیان اینکه  مردم به امید آینده، در انتظار عمل نشسته‌اند، افزود:  هزینه فرصت هر تصمیم و انتخابی، به معنای از دست رفتن فرصت بهترین انتخابی است که می‌توانست به جای انتخاب موجود قرار گیرد و اصفهان ما، دیگر ظرفیت تصمیمات اشتباه و مسیرهای غلط را ندارد.

ملت با بیان اینکه نخستین و مهم‌ترین تذکر رسمی را به  فردی عنوان می‌کنم که بیشترین انتظارم از  اوست، بیان داشت:  آقای نصیر ملت! به تو متذکر می‌شوم هزینه فرصت حضورت در شورای شهر اصفهان، از دست رفتن فرصت حضور آن 700 نفر کاندیدای دیگری است که تو امروز با اشغال یکی از 13 صندلی شورا، فرصت حضورشان را به خود اختصاص داده‌ای؛ خود بهتر می‌دانی که تو و همکارانت، به تنهایی توانایی و تخصص مورد نیاز در ارکان مدیریت پیچیده و گسترده اصفهان، با این پیشینه و تاریخ و تمدن را ندارید.

عضو کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید تلاش کنی تا شرایط را برای حضور هر آنکس که قلبش برای این شهر می‌تپد -از هر گروه و قوم و تفکر و آئین و مذهبی- فراهم ساخته و با هم‌اندیشی و کمترین هزینه و در بهترین زمان، اصفهان را در مسیر اصلی توسعه هدایت کنی.

وی  ادامه داد: به تو متذکر می‌شوم که حضور در شورای شهر مسیری نبوده که بخواهی درباره آن به یک باره و اتفاقی تصمیم بگیری؛ پس به خوبی آگاه باشد که باید در این خصوص، با آگاهی و تدبیر، برای آسایش مردمانت قدم برداری، مردمانی که در طول تاریخ، همواره بیشترین هزینه را برای سربلندی این دیار صورت داده‌اند و دیگر تاب تحمل اشتباهات تکراری را ندارند.

ملت تصریح کرد:  تاوان سیاست‌های اشتباه گذشته را، مردمانی داده‌اند که به تو برای آینده شهرشان اعتماد کرده‌اند، مردمانی که روزگار را به سختی می‌گذرانند و به امید تغییر فضای شهری، تو را به عنوان خادم خود، برگزیده‌اند.

وی اضافه کرد: حال که در کنار جمعی همفکر با کول باری از تجربه، تخصص و نیروی جوانی قرار گرفته‌ای، ضمن پذیرش همه کمبودها، مشکلات و ایرادات موجود، جای هیچ گونه توجیه برای کوتاهی و اشتباه و عدم موفقیت نخواهی داشت و بدان، خدایی که تو را در این مسند قرار داد، مشروط به حرکت و تلاش در مسیر منافع مردم، همواره بهترین همراه و پشتیبانت خواهد ماند.

عضو کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان یادآور شد: امیدوارم همواره این موضوع را فراموش نکنی که در این راه پرپیچ و خم، فرصت هیچ اشتباهی وجود ندارد و خدای نکرده یک تصمیم اشتباه تو و همکارانت، فرصتی از آینده جهان‌شهر اصفهان را از بین خواهد برد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 772709
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.