**هاشم امینی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: بازسازی شبکه فاضلاب شهر اصفهان با قدمتی بیش از 50 سال یک اولویت ملی و بسیار ضروری است.

**شورای اسلامی کار پلی‌اکریل در نامه‌ای خطاب به رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی خواهان رسیدگی به اوضاع این کارخانه نساجی و مشکلات آن شد.

**کورش خسروی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جریان نقدینگی در اصفهان وابسته به صنایعی است که با افت شدید درآمد روبرو هستند و حیاتشان به آب زاینده رود نیز بستگی زیادی دارد بنابراین این جریان نیز همانند آب زاینده رود رو به زوال است.

**سردار مهدی معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان دلیل سقوط 2 دانش آموز دختر اصفهانی از پل روگذر چمران و فوت یکی از آنان و مجروحیت دانش آموز دیگری را تاثیر بازی 'نهنگ آبی' دانست.

**کیانوش جهانپور، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بزودی بخشی از مطالبات معوقه پزشکان و پرستاران شاغل در بیمارستان های دولتی با قول مساعد داده شده و تلاش سازمان های بیمه گر پرداخت خواهد شد و انتظار می رود این روند در ماه‌ های آینده نیز ادامه یابد.

**در دیدار معوقه هفته چهارم لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان مغلوب تاسیسات دریایی تهران شد.

**محمد علی طرفه، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: دولت تدبیر و امید از چهار سال گذشته تا کنون گام های گوناگونی در حوزه عمران برداشته که از جمله می توان به بهره برداری از حدود 12 هزار طرح عمرانی در این استان اشاره کرد.

**555 نفر متوفا در حوادث ترافیکی 6 ماه اول امسال به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع داده شد که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 7.5 درصد کاهش داشته است.

**بهرام سبحانی، مدیرعامل فولادمبارکه از رشد 33.5 درصدی عرضه محصولات این شرکت به بازار داخلی در شش ماه نخست سالجاری خبر داد

ت/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.