آیت الله عبدالنبی نمازی روز شنبه در دیدار مسئول جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) دفتر کاشان گفت: نظام بین الملل امروزه در شرایط خاصی قرار دارد و در چنین شرایطی انتظارهایی از رسانه ها به ویژه ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی دولت و نظام وجود دارد که باید به مورد توجه قرار بگیرد.
وی افزود: دشمنان در کنار جنگ افروزی های نظامی در حوزه های فرهنگی، هنری و خبری نیز در حال ستیز با جمهوری اسلامی ایران هستند که باید رسانه هایی مانند ایرنا در چارچوب ماموریت ها در خط مقدم این نبرد به عنوان بلندگویی رسا عمل کند.
امام جمعه کاشان بیان کرد: فعالیت رسانه ای، کار خبری و اطلاع رسانی امری تخصصی است و فعالیت سازمانی خبری مانند ایرنا باید روز به روز توسعه یابد و امید می رود هدف های پیش روی خبرگزاری جمهوری اسلامی در این منطقه با کمک همکاران، هم افزایی مسئولان فرهنگی و سایر دستگاه های اجرایی در کوتاهترین زمان ممکن جامعه عمل بپوشد.
همچنین گزارشی کوتاه از پیشینه، فعالیت کنونی، برنامه ها و رویکردهای سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی به ویژه در این شهرستان در ادامه این دیدار از سوی مسئول دفتر ایرنا در کاشان ارایه شد.
دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در کاشان (زیرمجموعه مرکز اصفهان) افزون بر این شهرستان، رویدادهای مهم شهرستان های آران و بیدگل، اردستان و نطنز را نیز تحت پوشش خبری متنی و تصویری قرار می دهد.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.