به گزارش ایرنا، مهدی تارتار شامگاه جمعه پس از برتری تیمش در مصاف با ذوب‌آهن اصفهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری این مسابقه افزود: دیدار خوب و زیبایی بود ، تیم ذوب آهن اصفهان برای پیروزی وزدن گل پا به این میدان گذاشت و ما توانستیم در این ورزشگاه بازی خوبی ارائه کنیم و آنها را شکست دهیم.
وی ازتلاش بازیکنان خود برای پیروزی در این دیدار قدردانی کرد و گفت: از هوادارن پارس جنوبی جم تشکر می کنم که ما را تنها نگذاشتند که این همه راه برای تشویق ما به اصفهان امدند.
وی با بیان اینکه در دقایق ابتدایی این دیدار احساس خطر کردم اظهار کرد: ذوب‌آهن تیم قدرتمندی است و فکر نمی‌کنم هیچ تیمی بتواند براحتی از این تیم امتیاز بگیرد.
وی گفت: بازیکنان من امروز کاری کردند کارستان و از کادرفنی تیم ملی می‌خواهم به این بازیکنان نیز توجه کنند.
تارتار با اشاره به جایگاه پارس جنوبی در صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: این جایگاه بی دلیل نیست تیم ما در برابر سپاهان نیز بازی خوبی ارائه کرد.
وی با بیان اینکه بازیکنانم نشان دادند که می‌خواهند پیشرفت کنند اظهارکرد: این نتیجه دور از انتظار بود و بازیکنان من فراتر از چیزی که فکر می‌کردم ظاهر شدند.
وی گفت: از همه بازیکنانم که دستورات کادرفنی را مو به مو اجرا کردند ممنونم و از هواداران پارس جنوبی هم که این همه راه تا اصفهان آمدند و ما را تنها نگذاشتند تشکر می‌کنم.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: امرز در مقابل تیمی بازی ‌کردیم که قدمت زیادی دارد و مهم‌تر از همه اینکه یک مربی مثل امیر قلعه‌نویی هدایت آن را بر عهده دارد.
وی افزود: وقتی یک تیم قلعه‌نویی را به خدمت می‌گیرد از او قهرمانی می‌خواهد با این حال ما در دقایق ابتدایی تحت تأثیر نام حریف قرار گرفتیم و در دفاع جابجایی داشتیم.
وی گفت: اومانیا تازه به ایران بازگشته و به جمع ما اضافه شده بود و پس از به ثمر رساندن گل اول دفاع ما متراکم‌تر شد و تمام فضاها را به روی ذوب‌آهن بستیم و حملات خود را افزایش دادیم.
وی گفت: این دیدار را نیزبا موفقیت به پایان رساندم چون هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد و امیداورام این روند خوب ادامه یابد.
تیم فوتبال پارس جنوبی جم موفق شد در هفته دهم لیگ برتر فوتبال با ارائه یک بازی زیبا و مقتدرانه سه بر صفر ذوب آهن اصفهان را در ورزشگاه نقش جهان اصفهان شکست دهد.
پارس جنوبی با این برد 22 امتیازی شد و جای پیکان را در صدر جدول گرفت و ذوب آهن اصفهان با این شکست و 12 امتیاز در جایگاه هشتم جدول باقی ماند.
پ/8114/خبرنگار: امیرحسین اکبری ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.