' مژگان مدایم زاده ' روز جمعه پس از دیدار تیمش با سپاهان در ورزشگاه صفاییه مبارکه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان ما نتوانتستند انتظارات را برآورده کنند ولی در دیدارهای آینده و دور برگشت رقابت ها این شکست را جبران خواهیم کرد.
وی افزود: آینده خوبی را برای تیم فوتبال بانوان ذوب آهن پیش بینی می کنم و قول می دهم تا هفته سوم لیگ برتر بانوان، ذوب آهن قوی شود.
سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن از تیم بانوان سپاهان به عنوان تیمی خوب و یکدست نامبرد و افزود: آنها از اشتباهات برخی بازیکنان کم تجربه ما استفاده کردند و گل های خوبی را به ثمر رساندند.
وی ادامه داد: ناگفته نماند که داوری و آفسایدها باید بررسی شود زیرا داور در جریان این دیدار دچار اشتباه شد.
سرمربی فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: زهره کودایی دروازه بان اصلی تیم ما سه روز قبل از شهرآورد در تمرینات دچار آسیب دیدگی شد و زهرا غریب زاده که از اعضای تیم ملی جوانان است برای اولین تجربه به جای کودایی داخل دروازه قرار گرفت.
وی عملکرد غریب زاده را خوب ارزیابی کرد و گفت: این بازیکن، بسیاری از توپ های بازیکنان تیم سپاهان را گرفت و آینده خوبی در انتظار اوست.
دیدار تیم های فوتبال بانوان سپاهان و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور روز جمعه در ورزشگاه صفاییه مبارکه برگزار شد.
در این دیدار تیم فوتبال بانوان ذوب آهن با نتیجه 7 بر 3 از تیم سپاهان شکست خورد و 3 امتیاز این بازی را از دست داد.
ت/7135 / 2093 ** خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.