' سمیه شهبازی ' روز جمعه پس از دیدار تیم های فوتبال بانوان سپاهان و ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نگران بازی امروز بودم زیرا بازیکنان ما از لحاظ بدنی آماده نیستند و هنوز هماهنگی لازم را به دست نیاورده اند.
وی با اشاره به اینکه پس از انحلال تیم آینده سازان نجف آباد، بازیکنان این تیم تحت پوشش سپاهان قرار گرفتند ، افزود: به دلیل انحلال، 6 بازیکن را از دست دادیم اما در مقابل شیوا فاضلی و مهسا پورمحمدیان از تیم همیاری ارومیه، زهرا خندان از تیم آذرخش و افسانه اقبال از تیم بم را به خدمت گرفتیم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان ادامه داد: ما فصل گذشته نیز در پست هافبک دفاعی احساس ضعف داشتیم اما در دیدار مقابل ذوب آهن احساس کردم که این پست درحال تقویت است و این اطمینان را می دهم که بازی به بازی بهتر شویم .
وی گفت: همه بازیکنان تیم فوتبال بانوان سپاهان قراردادهای خود را منعقد کرده اند و برای تقویت این تیم سپاهان تعهدات مالی خوبی را متقبل شده است.
تیم های فوتبال بانوان سپاهان و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور روز جمعه در ورزشگاه صفاییه مبارکه به میدان رفتند.
تیم فوتبال بانوان سپاهان در این دیدار موفق شد با نتیجه 7 بر 3 تیم ذوب آهن را شکست دهد.
ت/7135 / 2093 ** خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.