به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی روحانی در خطبه های نمازجمعه آران و بیدگل گفت: علت اصلی خشم آمریکایی ها از ایران این است که آنها گروه های تروریستی را در منطقه ایجاد تا جمهوری اسلامی را به زانو در بیاورند اما تلاش های سپاهیان جان بر کف، نقشه های آنان نقش بر آب شد.
وی افزود: ایران پیروز اصلی است و آنها در منطقه زمین گیر شدند و از این رو سخنان و موضع گیری های ترامپ، موجی از مخالفت کشورهای اروپایی و حتی سیاستمداران آمریکایی را به همراه داشت که نشانه خوبی است.
امام جمعه موقت آران و بیدگل به بیانات رهبر فرزانه انقلاب درباره موضع گیری کشورهای اروپایی در برابر آمریکا اشاره و بیان کرد: محکوم کردن موضع گیری های ترامپ در مورد برجام توسط کشورهای اروپایی استقبال می شود آنها نباید به دنبال آن در قبال برنامه موشکی ایران موضع گیری کنند.
او در ادامه با اشاره به برگزاری همه پرسی در کردستان عراق عنوان کرد: این همه پرسی با تائید رژیم صهیونیستی برگزار شد و آنها پس از شکست های پی در پی در منطقه با حمایت از این همه پرسی، تفرقه افکنی بین کشورهای اسلامی پیگری می کردند تا به راحتی هدف های خود را دنبال کنند که در نهایت نیز شکست خورد.
خبرنگار: حسین منصوری فر**انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.