به گزارش ایرنا، ' سید سعید رجالی ' در جریان افتتاح باجه ثبت نام جهت دریافت کارت ملی هوشمند در اداره پست شهرستان نایین در جمع خبرنگاران افزود: باتوجه به اینکه کارت های ملی که از سال 80 تا 89 برای هموطنان صادر شده تا پایان سال از درجه اعتبار ساقط می شود از مردم می خواهیم با مراجعه به مراکز پستی نسبت به تعویض کارت ملی و دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند.
وی اضافه کرد: به منظور تسهیل و فراهم نمودن زمینه دسترسی مردم در حداقل زمان ممکن برای ثبت نام جهت دریافت کارت ملی هوشمند تاکنون بیش از 15 میلیارد ریال هزینه شده است.
مدیرکل پست استان اصفهان افزود: با امکانات و تسهیلاتی که فراهم شده است مردم استان می توانند در اسرع وقت به سامانه ثبت احوال و یا با مراجعه به مراکز پستی نسبت به پیش ثبت نام برای صدور کارت ملی هوشمند خود اقدام کنند.
رجالی با اشاره به اینکه کارت ملی هوشمند حدود 150 هزار نفر از مردم اصفهان صادر شده و در باجه های پستی موجود است، گفت: به رغم اینکه پیامکی به صاحبان این کارت ها برای مراجعه به ادارات پست استان ارسال شده است اما این افراد تاکنون برای دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام نکرده اند.
وی از این افراد خواست هرچه سریعتر نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند خود از ادارات و باجه های پست استان اصفهان اقدام کنند.
مدیرکل پست استان اصفهان
وی با اشاره به دستگاه عکسبرداری زنده (لایو) گفت: ادارات و باجه های پست استان اصفهان برای ثبت نام و عکسبرداری زنده (لایو) از متقاضیان کارت ملی هوشمند به وسایل و امکانات مورد نیاز تجهیز شده اند و در کوتاهترین زمان فرآیند مربوط به ثبت نام متقاضیان را انجام می دهند.
رجالی همچنین از فراهم نمودن زمینه ارائه این خدمات در دفاتر ICT روستایی خبر داد.
وی از همکاری و همیاری مسئولان شهرستان نایین برای راه اندازی باجه ثبت نام جهت دریافت کارت ملی هوشمند در اداره پست این شهرستان تقدیر کرد.
باجه ثبت نام متقاضیان دریافت کارت ملی هوشمند پنجشنبه شب با حضور نماینده مردم نایین و خور در مجلس، مدیرکل پست استان، رئیس اداره ثبت احوال شهرستان، فرماندار اصفهان، امام جمعه نایین و فرماندار نایین در اداره پست این شهرستان افتتاح شد.
شهرستان نایین با یک دفتر پست مرکزی و بیش از 39 هزار نفر جمعیت در140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
7136 / 2093 ** خبرنگار: حسین فرزانیان محمدی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.