به گزارش ایرنا، منصور شیشه فروش چهارشنبه شب در حاشیه همایش پیشگیری از حوادث در صنعت گفت: طرح های ایمنی این نقطه ها و سازه های پر خطر از ساماندهی مسیل ها گرفته تا تخلیه نخاله ها از دهنه پل ها پس از بازدید فنی از رودخانه ها به دستگاه های ذیربط در استان ارجاع شده است.
وی افزود: بسته های طرح خطرپذیری استان اصفهان ارایه شده و خشکسالی، پیشگیری از وقوع سیل و جلوگیری از آلودگی هوا از جمله این طرح هاست که با هدف کاهش آسیب پذیری شهرها و روستاها هنگام وقوع حوادث پیش بینی نشده در اختیار کارگروه های اصلی قرار دارد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در ادامه به اجرای مانور ایمنی و پناه گیری درست هنگام وقوع زمین لرزه با حضور850 هزار دانش آموز این استان در آذر ماه امسال اشاره کرد و گفت: ستاد اجرایی مانور نیز تشکیل شده و هدف از برگزاری آن بررسی ایمنی واحدهای آموزشی در برابر زمین لرزه و آگاهی بخشی به دانش آموزان برای هشیاری هنگام وقوع بلای طبیعی است.
شیشه فروش همچنین به آمار سازمان محیط زیست مبنی بر افزایش هفت برابری روزهای پاک شهرهای اصفهان و کاشان در سال جاری نسبت به سال های گذشته اشاره و این امر را نتیجه اقدام های موثری مانند اجرای طرح جامع کاهش آلودگی هوا در این شهرها عنوان کرد.
همایش پیشگیری از حوادث در صنعت با عنوان 'حادثه در کمین است' با موضوع ایمنی و پیشگیری از حوادث، بهداشت حرفه ای و خاموش کردن آتش با حضور جمعی از صاحبان صنایع در اتاق بازرگانی کاشان شهرستان برگزارشد.
خبرنگار: یوسف صائب** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.