به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمیدرضا قلمکاری با اشاره به موفقیت های پی در پی این شرکت در سطح استانی و ملی اظهار داشت: توجه شرکت سپاهان دانه پارسیان به چهار موضوع مغز افزار ، دانش افزار ، سخت افزار و نرم افزار از مهمترین دلایل پیشرفت این شرکت است.

وی مغز افزار ها را سرمایه های والای انسانی در یک واحد اقتصادی توصیف و اضافه کرد: در عرصه جهانی نیازمند یک سیستم مدیریت فناوری اطلاعات مقتدر هستیم که این نیاز تنها با توجه به دانش افزارها ،سخت افزار ها و نرم افزارها محقق می شود.

قلمکاری نگاه دانش بنیان و ایجاد زیرساخت های مدرن را از دیگر الزامات برای توسعه ی یک واحد اقتصادی دانست و ادامه داد : بر اساس مولفه های اقتصاد مقاومتی یک واحد اقتصادی باید درونزا و برونگر باشد و از مفاهیمی همچون سود محوری، سرمایه سالاری و تکاثر گرایی دوری کند و این درست همان نکته ای است که ما در شرکت سپاهان دانه  پارسیان آن را مد نظر قرار داده ایم.

 قلمکاری در ادامه نشر دانش و کارتیمی را از بارزترین ویژگی های شرکت سپاهان دانه پارسیان دانست و تصریح کرد : دنیای حاضر، دنیای دانش و فناوری است و پیشرفت هر کشوری مستلزم همسویی و همراهی با این پیچیدگی ها و فناوری ها است ، به همین دلیل رسیدن به توسعه پایدار نیازمند آگاهی هوشمندانه هر جامعه ای از توانایی ها، محدودیتها و فرصتهای خود است.

البته آنچه حمیدرضا قلمکاری در خصوص دلایل موفقیت شرکت سپاهان دانه ی پارسیان در این مصاحبه عنوان می کرد پیش از این نیز از زبان آرتاشس تومانیان سفیر ارمنستان و پس از بازدید وی از این شرکت بیان شده بود.

تحت تاثیر قرار گرفتن آرتاشس تومانیان نسبت به شرکت سپاهان دانه ی پارسیان به حدی بود که وی بلافاصله پس از بازدید خواستار افزایش همکاری ها و تولید مشترک بین این شرکت و کشور ارمنستان در زمینه تولید خوراک دام و طیور شد.

 الگو گرفتن از شرکتهایی نظیر سپاهان دانه ی پارسیان و توجه به تحولات روز دنیا در حیطه ی فناوری و همچنین مدیریت صحیح بر اساس اطلاعات موثق نرم افزاری از مهمترین دلایل موفقیت واحدهای اقتصادی است و تنها عمل به این نسخه است که می تواند جایگاه واحد های مرتبط با دام و طیور اصفهان را در سطح ملی ارتقاء دهد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 768998
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.