روزنامه 'اصفهان زیبا' در مطلبی با عنوان معوقات 10 میلیاردی راهداران به نقل از مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان نوشت: در مجموع 650 نفری که در چهار شرکت پیمانکار کار می کنند ، 10 میلیارد تومان طلبکار هستند که همچنان پیگیر پرداخت حقوق این کارمندان هستیم.
داریوش امانی افزود: با بررسی های صورت گرفته 60 نفر از نیروی انسانی مازاد اداره راه را خاتمه کار دادیم.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان نوشت: تعداد فوتی های حوادث جاده ای استان در پنج ماه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 6 درصدی یافته است.
وی افزود: بیشتر تصادفات درجاده های اصفهان به دلیل خواب آلودگی ودرنتیجه واژگونی خودروها بعد از آن به دلیل بی توجهی راننده به سمت جلو رخ می دهد.
روزنامه 'نصف جهان' هم در مطلبی با عنوان 'تردد 2 میلیون و 700 هزار خودرو و موتورسیکلت در استان' به نقل از فرمانده نیروی انتظامی در استان اصفهان نوشت: استان اصفهان، امروز باید در عرصه ترافیک در سطح کشور با توجه به سوابق، قانونمدارتر و پیشگام تر باشد.
سردار اشتری اظهار داشت: سختگیری مأموران ما در خصوص موتورسواران، در راستای تأمین آرامش و آسایش خانواده های آنها بوده و سعی داریم با اعمال قانون، کاهش جانباختگان را در جامعه عملیاتی سازیم.
فرمانده ناجا گفت: امروز و پس از یک فرآیند 10 ساله، میزان جانباختگان در تصادفات، از 27 هزار نفر در سال به 17 هزار نفر در سال کاهش یافته ولی باز هم این تعداد بسیار زیاد است. این درحالی است که از هفته نیروی انتظامی سال گذشته تا امسال هم 577 نفر از تعداد جانباختگان معادل 4 درصد کاهش داشتیم.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان نوشت: در صورت صدور مجوز توسط شهرداری اصفهان؛آپارتمان ها، «هتل آپارتمان» می شود.
فریدون اللهیاری گفت: مسئله مهم خانه‌های مسافر، مسئله نظارت و ساماندهی آنهاست که با ورود سازمان میراث فرهنگی می‌توان نظارت بر قیمت و کارکرد را دنبال کرد.
وی اظهارکرد: سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از سال گذشته تصمیم گرفته تا وارد گود ساماندهی خانه‌های مسافر شود تا هم بتوان از امکان این ظرفیت استفاده کرد و هم بتوان نسبت به ساماندهی آن اقدام کرد.
وی افزود: در قانون ایجاد و اصلاح تأسیسات گردشگری به خانه‌های مسافر نیز اشاره شده است و خانه‌های شخصی نیزمی‌توانند یک ظرفیت مناسب باشند و بتواند به مسافران و گردشگران خدمت رسانی کنند.
روزنامه 'اصفهان امروز' هم در مطلبی با عنوان 'بخشش جرائم و قسط بندی مالیات 'به نقل از مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان نوشت:با توجه به مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی از ادارات امور مالیاتی خواسته‌ایم تا حداکثر 90 درصد جرائم مالیاتی بخش صنعت را ببخشند.
مراد امیری اظهار کرد: ادارات امور مالیاتی استان اصفهان در صورت درخواست مؤدیان مالیاتی، مالیات بر ارزش‌ افزوده را تا حداکثر 6 ماه قسط‌ بندی می‌کنند.
این روزنامه در مطلب دیگری با عنوان 'طوفان لحظه ای در کمین اصفهان'به نقل از رییس اداره هواشناسی استان اصفهان نوشت:نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار همراه با افزایش وزش باد شدید و احتمال توفان لحظه‌ای در سطح استان است.
حسن خدابخش اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار از اواخر وقت امروز تا پایان هفته از روی استان است.
وی با اشاره به پیش بینی وزش باد و افزایش ابر عنوان کرد: این ناپایداری‌ها بیشتر به شکل وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و گاهی همراه با گردوخاک خواهد بود که در نواحی شرقی و مرکزی استان گردوخاک می‌تواند منجر به کاهش دید افقی شود.
گ 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.