به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، 'ادوارد موریچکی' آشنایی با پیشرفت های صنعت فولاد ایران را مهمترین هدف این بازدید عنوان کرد و افزود: کشور ایران در صنعت فولاد به پیشرفت های خوبی دست یافته است؛ ازاین رو تلاش خواهیم کرد درآینده محصولات فولاد ایران را برای استفاده در کشور خود خریداری کنیم.
وی با بیان اینکه تکنولوژی لازم برای راه اندازی بخشهایی از تولید فولاد و مراحل بعدی آن در کشور ما وجود دارد گفت: می توانیم در این زمینه پروژه های مشترکی را با کشور ایران و بطور مشخص با فولاد مبارکه شروع کنیم.
سفیر جمهوری چک در ایران نیزدر این دیدار با بیان اینکه ایران کشوری بزرگ و در حال پیشرفت است ، افزود: جایگاه ایران امروزی در جامعۀ جهانی، تنها بخش کوچکی از جایگاهی خواهد بود که در آینده خواهد داشت.
'اسواتوپلاک چامپا' با بیان اینکه تحت تأثیر چشم اندازی قرار گرفتم که مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه برای آن ترسیم کرد اظهار کرد:باید همکاری هایی را که در گذشتۀ دور، بین دو ملت وجود داشت احیا کنیم.
وی افزود: تعداد زیادی از مردم در استان اصفهان خاطرات خوبی از جمهوری چک و همکاری با صنایع فولاد و نساجی آن کشور دارند.
معاون امور صنعت و معدن وزارت صنعت و تجارت جمهوری چک به همراهی هیاتی از فولاد مبارکه بازدید کرد و در نشستی با مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت فولاد مبارکه بر فرصت های جدید همکاری مشترک بین دو کشور ایران و جمهوری چک تأکید کرد.
فولاد مبارکه بزرگترین مجتمع صنعتی کشور و بزرگترین تولیدکننده فولاد تخت در خاورمیانه است.
این مجتمع فولادی با سهم بیش از 50 درصدی در تولید فولاد کشور دارای ارزش فعلی 200 هزار میلیارد ریال است.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.