به گزارش ایرنا، اکبر میثاقیان شامگاه جمعه و پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته نهم لیگ برتر در نشست خبری پس این دیدار افزود: سپاهان در یک دیدار خانگی با تجربه تر از ما بازی کردند و توانست پیروزاین باشند.
وی اظهار کرد: تیم ما با تیمی بازی کرد که حقش انتهای جدول نبود و ما نیز خوب هم بازی کردیم
؛ تیم ما گل اول را روی غفلت خورد و گل دوم را در یک ضد حمله دریافت کردیم .
میثاقیان با بیان اینکه جو ورزشگاه نقش جهان سنگین بوداظهار کرد: اگر این دیدار را با پیروزی و یا تساوی به پایان می رسید خوشحال می‌شدیم.
وی افزود: تیم سپاهان اگر این دیدار را نمی برد برایش سخت بود تیم ما نیز در این دیدار برعکس بازی با پیکان که خوب بازی نکردیم، خوب بودیم ولی به دلیل عدم تمرکزبازیکنان این دیدار را واگذار کردیم.
وی با تبریک این پیروزی به تیم سپاهان گفت: شرایط هر دو تیم مثل هم بود و هر دو نیاز به پیروزی داشتیم با این حال شرایط سپاهان سخت و بحرانی تر از تیم ما بود ولی شاید اگر 10 دقیقه دیگر بازی طول می‌کشید می‌بردیم.
وی گفت: سپاهان تیم بزرگ و جوانی است که در ادامه لیگ برتر بهتر می شود و من نیز از این چالش‌ها و دردسرها زیاد دیدم و هراسی ندارم.
دیدار تیم های سپاهان اصفهان و سیاه جامگان مشهد از هفته نهم لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم اصفهانی به پایان رسید.
گ/8114/خبرنگار: امیرحسین اکبری - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.