به گزارش روز دوشنبه ایرنا، معاون امور عمرانی استاندار اصفهان در آیین معارفه شهردار چادگان گفت: تاکنون شهرداران 65 شهر استان اصفهان معرفی شده اند و مابقی نیز تا 15 روز دیگر معرفی می شوند.
محمدعلی طرفه افزود: حکم شهرداری چهار شهر بزرگ استان نیز از سوی وزیر کشور صادر می شود.
وی اظهارکرد: از شهرداری و شورای شهر انتظار می رود که پروژه های نیمه تمام در شهرها که از دوره های قبل مانده را تکمیل کنند زیرا منجر به از بین رفتن زحمات مسئولان گذشته و همچنین بودجه شهر می شود.
معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: شهرستان چادگان یکی از شهرهای گردشگری و مطرح استان است بطوریکه گردشگرانی که وارد اصفهان می شوند از 45 درصد از مناطق گردشگری استان ازجمله چادگان استفاده می کنند.
وی گفت: با توسعه گردشگری می توان زمینه اشتغال و تولید در این شهرستان را با تعامل، همدلی و وحدت بین شورا، شهرداری و مسئولان شهر فراهم کرد.
فرماندار شهرستان چادگان نیز در این آیین گفت: شورای اسلامی شهر و شهردار باید با بهره گیری از ظرفیت دانش و تخصص افراد توانمند شهرستان در انجام و اجرای پروژه ها شهر اقدام کنند.
اسدپور بیان کرد: شورای شهر از افراد توانمند در حوزه مدیریت شهری بهره بگیرد و در چهارچوب قانون نظرات و پیشنهادهاارائه شده مردم را اجرایی کند.
وی بیان داشت: با مشاوره، تحقیق و بررسی راهکارهای موجود و حرکت به سمت درآمد پایدار در شهرستان می‌توان با همدلی و وحدت وشناخت آسیب ها در راستای توسعه مدیریت شهری گام‌های موثری برداشت .
مرتضی میلانی نژاد، رئیس شورای شهر چادگان نیز در این مراسم گفت: شهرستان چادگان نگین استان اصفهان است که هرساله در ایام تعطیلات شاهد حضورگردشگران دراین شهرستان است و انتظار می رود مسئولان استان وشهرستان، شهردار چادگان را همراهی کنند تا بتوانیم در ارائه خدمات به شهروندان وگردشگران بیشتر تلاش کنیم.
در پایان این مراسم 'نادر نجاری' به عنوان شهردار چادگان معرفی و از خدمات 'عنایت الله امیرحاجلو' تجلیل شد.
شهرستان چادگان با بیش از 35 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ذ.ع/7131/6994 ** تنظیم کننده: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.