به گزارش ایرنا، احمد خسروی وفا روز یکشنبه در حاشیه آئین تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کاشان در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: همین میزان نیز پرونده وارد دستگاه قضایی این استان شده است.
وی با بیان اینکه بیشتر این پرونده ها به دادگستری و شوراهای حل اختلاف استان وارد شده است، افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ورودی پرونده نداشته ایم اما با اقدام های مهم و پیشگیرانه از سوی دادگستری های استان و همراهی سایر مدیران و دستگاه ها شاهد افزایش پرونده های وارده هم نبودیم.
خسروی وفا خاطرنشان کرد: کارکنان دادگستری استان اصفهان تلاش می کنند اوقات دادرسی را کوتاه تر کنند تا سرعت بیشتری در رسیدگی به پرونده ها ایجاد شود.
وی در ادامه از کاهش جرم سرقت نسبت به سال های قبل در استان اصفهان خبر داد و گفت: جرم های ایراد ضرب، کتک کاری، فحاشی و سرقت همچنان بیشترین پرونده های تشکیل شده در دادگستری این استان هستند.
به گزارش ایرنا، در این مراسم که در سرسرای آزادی دانشگاه کاشان برگزار شد، ' سیروس افضلی ' و ' محمد تکبیرگو ' به ترتیب به عنوان رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان کاشان معرفی شدند و از خدمات ' محمد حسین آقایی ' و ' سیدرضا سجودی ' رئیس پیشین دادگستری و دادستان قبلی کاشان تجلیل شد.
6136/ 2093 ** خبرنگار: یوسف صائب ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.