به گزارش ایرنا، ' امیر احمد زندآور ' روز یکشنبه در ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: باتوجه به شرایط حساس اصفهان، شهرداری این کلانشهر نباید بلاتکلیف باشد و تکلیف شهردار اصفهان باید هرچه سریع تر از سوی وزارت کشور مشخص شود.
وی افزود: متاسفانه با گذشت مدت زمان طولانی از انتخاب و معرفی شهردار منتخب اصفهان به وزارت کشور هنوز حکم وی صادر نشده است و این موضوع ضررهای زیادی را برای شهر اصفهان در پی خواهد داشت.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: این شورا برای انتخاب شهردار اصفهان وظیفه خود را در موعد مقرر انجام داد اما تاکنون حکم انتصاب شهردار اصفهان از سوی وزارت کشور صادر نشده است.
خاطرنشان می شود، قدرت الله نوروزی روز چهارم شهریرو امسال در اولین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان به اتفاق آرا ( 13رای) به عنوان شهردار اصفهان انتخاب شد.
قدرت الله نوروزی عضو هیات علمی و مدیر گروه حقوق دانشگاه اصفهان و وکیل دادگستری است که در دوره دولت اصلاحات نیز فرماندار اصفهان بود.
وی همچنین در انتخابات اخیر شوراهای اسلامی شهر اصفهان ریاست ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان شهر اصفهان برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را برعهده داشت.
پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان از روز چهارشنبه یکم شهریورماه سالجاری پس از مراسم تحلیف که با حضور فرماندار در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز کرد.
شهرداری اصفهان در سال 1286 هجری شمسی تأسیس شد.
پیش از انقلاب 18 و پس از انقلاب 11 تَن در سمت شهرداری اصفهان فعالیت داشته اند.
بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن بیش از 2 میلیون و 243 هزار نفر در اصفهان سکونت دارند که سبب شده این خطه سومین شهر پرجمعیت ایران باشد.
ت/ 7153 / 2093 ** خبرنگار: هُدا استکی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.