فرمانده انتظامی استان اصفهان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در روزهای اخیر در پی کسب خبری مبنی بر انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از استان‌های شرقی به سمت مرکز کشور ؛ موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.
سردار مهدی معصوم بیگی افزود: قاچاقچیان این میزان مواد مخدر را در یک دستگاه تانکر بارگیری کرده بودند و قصد داشتند در استان تهران و استان های شمالی کشور توزیع کنند که به وسیله ماموران انتظامی در محدوده شهرستان کویری خور و بیابانک در 400 کیلومتری شرق اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
وی شمار قاچاقچیان دستگیر شده در این ارتباط را سه نفر اعلام کرد و گفت : حدود 470 کیلوگرم از این مواد کشف شده هروئین بود که بطور ماهرانه ای در تانکر کامیون جاسازی شده بود.
سردار معصوم بیگی همچنین با نادرست دانستن شایعه بمب گذاری در نجف آباد و خیابان شریف واقفی اصفهان ، گفت: این 2 واقعه از نظر اقدامات تروریستی و عملیات بمب گذاری کذب است و در صورتی که مردم با این گونه بسته های مشکوک مواجه شدند باید به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا بررسی های لازم را انجام دهند.
وی گفت: برای جلوگیری از تکرار اینگونه موضوعات و شوخی ها که نا امنی را در جامعه ایجاد می کند، بررسی ها و اقدامات لازم در حال انجام است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه 80 درصد تصادفات فوتی در شهر اصفهان مربوط به موتورسواران و عابران پیاده است افزود: میانگین تصادفات فوتی موتورسواران و عابران پیاده در کشور زیر 60 درصد است.
وی با بیان اینکه افزایش تعداد موتورسواران مصدوم و فوتی در تصادفات ناشی از استفاده نکردن از کلاه ایمنی و نداشتن گواهینامه است افزود: فرهنگ سازی و جلوگیری از فرهنگ گریزی مطالبه نیروی انتظامی در این زمینه است.
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح 'یار مهربان' به مناسبت فصل بازگشایی مدارس گفت: این طرح به مدت یک هفته در راستای افزایش آرامش اولیا و دانش آموزان و مربیان آنها در سطح استان و شهرستان ها اجرا می شود و در هفته های بعد هم بصورت کمرنگ تر اجرا خواهد شد.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.