به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی روز جمعه در نمایش اقتدار نیروهای مسلح شهرستان کاشان با تاکید بر اینکه نباید از تشرهای دشمن ترسید، اظهار کرد: پیروزی های دوران دفاع مقدس ایران و ملتهای مسلمان سوریه، یمن، عراق و لبنان اتمام حجت برای همه است.
وی لحن سخنرانی ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در سازمان ملل را لات خیابانی و اراذل و اوباشی بیان کرد و افزود: اینگونه سخن پراکنی بیانگر، ترس، ناتوانی وحشت اوست.
وی دلسوزی و طرفداری ترامپ از ملت ایران را از عجایب روزگار برشمرد و خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری آمریکا می گوید چرا دولت ایران به مستضفعان و فقیران کشور خودش نمی رسد و کمکهای مالی به نیروهای مقاومت می کند و این در حالیست که در آمریکا 45 میلیون نفر زیر خط فقر در کشور آمریکا زندگی می کنند.
وی گفت: آمریکا 6 هزار میلیارد دلار از ملت این کشور را برای ناامن کردن ایران در عراق و افغانستان هزینه کرد.
سردار نقدی بیان کرد: این کشورها در منطقه و همایسگی ما هستند و اگر در همایسگی تروریستها رشد و سرزمینها را اشغال کنند، ناامنی را به ایران نیز تسری می دهند.
وی افزود: آمریکا از 12 هزار کیلومتر آن طرف تر، افزون بر هزینه کردن میلیاردها دلار، هزاران نفر از مردم افغانستان و عراق را به خاک و خون کشانده است.
وی با بیان اینکه آمریکا از ما می خواهد که نیرو و رزمنده برای سوریه نفرستیم، گفت: به کوری چشم دشمن در همه جای جهان در کنار مستضعفان بوده ایم و خواهیم بود.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: آمریکا و رژیم صهونیستی با راه اندازی 250شبکه ماهواره ای، صدها سایت و شبکه اجتماعی، ترویج مواد مخدر و خانه های فساد سازماندهی شده، می کوشند جوانان و نوجوانان مارا به فساد بکشانند و ما تا این پایگاه ها را از بین نبریم در امنیت نخواهیم بود.
سردار نقدی همچنین با بیان اینکه ملت ایران 40 سال است که در مقابله همه ابرقدرتها و زورگویان جهان ایستاده و هر روز پیروزی کسب می کند، تاکید کرد: راه آزادی، امنیت و پیشرفت ما از مسیر مبارزه و شکست دادن آمریکا می گذرد و ما همچنان این راه را طی خواهیم کرد.
در این آئین که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در میدان جهاد کاشان برگزار شد، اقتدار نیروهای مسلح منطقه اعم از سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی با رژه و ادوات نظامی به نمایش درآمد.
از 31 شهربور تا 6 مهر به مناسبت تهاجم گسترده رژیم بعثی عراق به کشورمان هفته بزرگداشت دفاع مقدس نامگذاری شده است.
6136 * خبرنگار: یوسف صائب ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.