به گزارش ایرنا، رضا میرزایی شامگاه پنجشنبه پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران افزود: شرمنده هواداران نمان شدیم که نتوانستیم هر سه امیتاز این دیدار را به دست آوریم و امیدواریم در بازی بعدی جبران کنیم.
وی گفت: با کمک خداوند توانستم تمام توانم را در زمین به اجرا بگذارم و سانتر کردم و خوشبختانه توپ وارد دروازه حریف شد.
میرزایی اظهار کرد: امسال هفت، هشت بازیکن جدید به تیم اضافه شده و هماهنگ شدن آن‌ها با سایر بازیکنان زمان‌بر است و روند پیشرفت سپاهان بازی به بازی بهتر می‌شود.
وی با بیان اینکه هوادار سپاهان بودم گفت: شور و حال هواداران را وقتی تیم محبوبشان عقب است درک می‌کنم و به همین دلیل هم خواستم خوشحالی‌ام را با هواداران تقسیم کنم.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان پنجشنبه شب در حساسترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، در حضور حدود 40 هزار تماشاگر ورزشگاه نقش جهان اصفهان از پرسپولیس رده دومی میزبانی کرد که این بازی زیبا با تساوی 2 بر 2 پایان یافت و پرسپولیس با 14 امتیاز در رتبه دوم باقی ماند و سپاهان هفت امتیازی شد.
*ترکیب سپاهان:
لی اولیویرا، حسن جعفری، ساسان انصاری، عزت اله پورقاز(رودریگز)، شاهین ثاقبی، سعید آقایی، مهرداد محمدی(رضا میرزایی)، مروان حسین، رافائل اسچولر و سیاوش یزدانی
*ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی(شایان مصلح)، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان(بشار رسن)، وحید امیری، مهدی طارمی و علی علیپور(کمال کامیابی نیا).
گ/8114/خبرنگار: امیرحسین اکبری** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.