به گزارش ایرنا، حسین پاپی شامگاه پنچشنبه پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر در جمع خبرنگاران افزود: تماشاگران در ورزشگاه و مردم که از تلویزیون شاهد این مسابقه بودند دیدار خوبی را تماشا کردند و از دیدن آن لذت بردند.
وی با بیان اینکه در مقابل پرسپولیس فوتبال خوبی ارائه دادیم گفت: در دیدارهای قبلی هم بازی خوبی انجام داده بودیم و حقمان این نبود که تیم دوازدهم جدول باشیم.
وی گفت: امروز هم همه دیدند که چقدر خوب بازی کردیم و همین روند را ادامه می‌دهیم تا سهمیه آسیایی کسب کنیم و نیم‌نگاهی هم به صدر جدول خواهیم داشت.
پاپی در مورد علت بازی نکردن خود در دیدار با پرسپولیس اظهار کرد: کرانچاررئیس تیم سپاهان است و هر چه که مربی تشخیص دهد باید انجان گردد.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان پنجشنبه شب در حساسترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، در حضور حدود 40 هزار تماشاگر ورزشگاه نقش جهان اصفهان از پرسپولیس رده دومی میزبانی کرد که این بازی زیبا با تساوی 2 بر 2 پایان یافت و پرسپولیس با 14 امتیاز در رتبه دوم باقی ماند و سپاهان هفت امتیازی شد.
*ترکیب سپاهان:
لی اولیویرا، حسن جعفری، ساسان انصاری، عزت اله پورقاز(رودریگز)، شاهین ثاقبی، سعید آقایی، مهرداد محمدی(رضا میرزایی)، مروان حسین، رافائل اسچولر و سیاوش یزدانی
*ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی(شایان مصلح)، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان(بشار رسن)، وحید امیری، مهدی طارمی و علی علیپور(کمال کامیابی نیا).
گ/8114/خبرنگار: امیرحسین اکبری ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.