به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان پنجشنبه شب در حساسترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، در حضور حدود 40 هزار تماشاگر ورزشگاه نقش جهان اصفهان از پرسپولیس رده دومی میزبانی کرد که این بازی زیبا با تساوی 2 بر 2 پایان یافت .
سپاهان که با وجود جذب بازیکنان متعدد در فصل نقل و انتقالات، شروعی خوبی در لیگ برتر نداشته است برای رسیدن به موفقیت در این دیدار خانگی و برابر حریف قدیمی خود انگیزه زیادی داشت و از سوی دیگر پرسپولیس نیز پس از شکست ناباورانه هفته گذشته برابر پیکان به دنبال کسب نتیجه ای مناسب بود و در نهایت به یک امتیاز رسید.
در دقیقه 2، «علی علیپور» دروازه سپاهان را گشود، اما «اشکان خورشیدی» داور این دیدار گل را به دلیل خطای بازیکنان پرسپولیس مردود اعلام کرد.
در ادامه اشتباهات مکرر بازیکنان و به خصوص هافبک های دو تیم در میانه میدان سبب شد تا بازی از کیفیت چندان خوبی برخوردار نباشد.
در دقیقه 30 بار دیگر گل پرسپولیس مردود اعلام شد و داور مسابقه به خوبی خطای هند «مهدی طارمی» را تشخیص داد و گل را نپذیرفت.
در دقیقه 37 «مهدی طارمی» با خطای «سیاوش یزدانی» متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.
«مهدی طارمی» این ضربه پنالتی را برخلاف حرکت «لی اولیویرا» دروازه بان سپاهان به گل نخست پرسپولیس تبدیل کرد.
در نهایت شاگردان «برانکو ایوانکوویچ» نیمه نخست این دیدار را با برتری یک بر صفر به اتمام رساندند.
در ابتدای نیمه دوم سپاهان فرصتی طلایی برای گل تساوی داشت که ضربه «ساسان انصاری» را «علیرضا بیرانوند» به خوبی مهار کرد.
سپاهانی ها با سرعت دادن به بازی پرسپولیس را تحت فشار قرار دادند و در دقیقه 61 «مروان حسین» مهاجم عراقی با ضربه سر تماشایی گل تساوی را به ثمر رساند.
در دقیقه 69 «بشار رسن» به جای «محسن مسلمان» وارد زمین شد و لحظاتی پس از آن همکاری این هافبک عراقی با «فرشاد احمدزاده» توپ را به «علی علیپور» رساند و این مهاجم جوان به زیبایی گل دوم پرسپولیس را به نام خود ثبت کرد.
در ادامه پرسپولیس دو بخت مناسب دیگر برای گلزنی داشت که «مهدی طارمی» آنها را از دست داد.
در دقیقه 87 پاس خوب «رضا میرزایی» به «جلال علی محمدی» رسید و این بازیکن با ضربه ای بدون معطلی که با اشتباه بیرانوند همراه شد گل تساوی سپاهان را به ثمر رساند.
در نهایت این دیدار تماشایی با تساوی 2 بر 2 به اتمام رسید و پرسپولیس با 14 امتیاز در رتبه دوم باقی ماند و سپاهان هفت امتیازی شد.
*ترکیب سپاهان:
لی اولیویرا، حسن جعفری، ساسان انصاری، عزت اله پورقاز(رودریگز)، شاهین ثاقبی، سعید آقایی، مهرداد محمدی(رضا میرزایی)، مروان حسین، رافائل اسچولر و سیاوش یزدانی
*ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی(شایان مصلح)، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان(بشار رسن)، وحید امیری، مهدی طارمی و علی علیپور(کمال کامیابی نیا).
ورزشی**3783*شبس*1488 *خبرنگار: امیر میرزاییان* انتشار دهنده: بهمن بامداد ** بازنشر: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.