به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری سپاهان، زلاتکو کرانچار در آستانه دیدار تیمش با پرسپولیس در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران اظهار کرد: دیدار سپاهان- پرسپولیس یک داربی بزرگ ایرانی است که می توانیم با موفقیت در آن شرایط مان را تغییر دهیم و بعد از چند نتیجه ناخوشایند به ویژه شکست در دیدار با فولاد که دچار بدشانسی شده بودیم روندمان را تغییر دهیم و نواربردهایمان هایمان را آغاز کنیم.
سرمربی سپاهان گفت: این دربی به خودی خود این بهانه را فراهم می کند که بازیکنان ما ارزش های خود را بیش از هر زمانی نشان دهند و بیش از آنچه در توان دارند را در زمین به نمایش بگذارند.
وی افزود: تلاش مان برای پیروزی در این مسابقه است که هم شرایط مان را در جدول بهبود دهیم و هواداران مان را امیدوار و خوشحال کنیم.
کرانچار با بیان اینکه پرسپولیس هم در این دیدار به شدت به دنبال پیروزی است گفت: ما در دیدار با پیکان نقطه ضعف هایی از آنها دیدیم که سعی می کنیم از این نقطه ضعف ها بیشترین بهره را ببریم.
وی افزود: پرسپولیس در کنار این دیدار چند روز دیگر با الهلال عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم بازی دارند و با همه این تفاسیر کارشان در برابر سپاهان و انگیزه بازیکنان ما بسیار سخت است به ویژه اینکه این دیدار در ورزشگاه خانگی ما با حضور پرشور هواداران سپاهانی برگزار می شود.
کرانچار گفت: در این دیدار روی هواداران مان که ورزشگاه را پر کنند و حمایت جانانه ای از ما داشته باشند حساب ویژه ای باز کرده ایم.
وی افزود: من باید از آنها به خاطر اینکه تاکنون نتوانسته ایم نتایجی در خور شان آنها و تیم بزرگ سپاهان را به دست بیاوریم عذرخواهی کنم و امیدوار هستم که در دیدار با پرسپولیس بتوانیم با یاری آنها روند جدیدی را در سپاهان آغاز کنیم.
سرمربی سپاهان اظهار کرد: در این دیدار با مبارزه بازیکنان و شعارها و حمایت های نوددقیقه ای هواداران می توانید سیمای یک سپاهان قدرتمند و مدعی را مشاهده کنید که پیروز داربی ایران لقب بگیرد.
وی اظهارکرد: من و برانکو سرمربی پرسپولیس در پشت سرمان کارنامه ای داریم و هر کدام موفقیت های متعددی را در عرصه های ملی و باشگاهی است.
وی افزود: مربیان نکات و دستورات خود را به بازیکنان منتقل می کنند و این بازیکنان هستند که می توانند با کیفیت های خود دیدگاه های ما را در زمین پیاده کنند.
وی تصریح کرد: امیدوارم بازیکنان ما بهترین کیفیت را از خود به نمایش بگذارند و سه امتیاز را از آن خود نمایند.
کرانچار تصریح کرد: 11 نفر ترکیب اصلی سپاهان مشخص شده اند اما در مورد آخرین وضعیت مصدومیت علی کریمی و اینکه سایر بازیکنانی که در لیست 18 نفره ما چه کسانی هستند،بعد تصمیم گیری می شود.
دیدار تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور پنجشنبه شب هفته جاری در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.
این دو تیم تاکنون در تاریخ فوتبال ایران 66 بار برابر هم به میدان رفته اند که سهم پیروزی پرسپولیسی ها 22 بار و سپاهانی ها 17 بار بوده و 27 مسابقه نیز به تساوی انجامیده است.
همچنین تاکنون 154 گل در بازی‌های دو تیم زده شده است که 70 گل سهم سپاهان و 84 گل سهم پرسپولیس بوده است.
در لیگ برتر هم دو تیم 32 بار با هم بازی کرده اند که 12 پیروزی سهم هر یک از دو تیم و 8 تساوی حاصل کار آنها بوده است.
گ/8114/خبرنگار: امیرحسین اکبری - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.