*** آیین آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان همزمان با جشن آغاز تحصیل دانشجویان جدید الورود دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور مسئولان استانی در تالار بزرگ شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.
دانشگاه صنعتی اصفهان فعالیت خود را از سال 1356 آغاز کرده و اکنون با حدود 12 هزار دانشجو و 500 عضو هیات علمی یکی از دانشگاه های برتر کشور است.
اصفهان با حدود 180 دانشگاه و موسسه آموزش عالی و 330 هزاردانشجو، دومین استان دانشگاهی کشور است.

*** نشست خبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در آستانه هفته امر به معروف و نهی از منکر در این ستاد تشکیل می شود.
هفته اول ماه محرم در سال های اخیر به نام هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.

*** مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات سراسری عملیات حرارتی در تالار شهید فتوحی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.
مسابقات سراسری عملیات حرارتی، یکی از مسابقاتی است که هرساله با حضور دانشجویان رشته‌ی مهندسی مواد و متالورژی کل کشور، در یکی از دانشگاه‌های کشور زیر نظر سازمان علمی‌دانشجویی مهندسی مواد برگزار می‌شود.
چهاردهمین دوره مسابقات سراسری عملیات حرارتی در سه بخش آهنی، غیرآهنی و ویژه به مدت 2 روز برگزار شد.
اهداف برگزاری این رویداد علمی دانشجویی شامل هم اندیشی دانشجویان و تلاش برای کاربردی نمودن دانسته ها، ارتباط نزدیک دانشجویان با صنعت و ارتقای سیکل های عملیاتی مورد نیاز صنعت است.
*** گردهمایی مسئولان هیات های مذهبی شهر اصفهان در آستانه آغاز ماه محرم الحرام به منظور تبیین و تشریح اولویت های فرهنگی و تبلیغی محرم امسال در خیمه حسینی گلستان شهدا اصفهان برپا می شود.
شروع یا روز اول ماه محرم سال 1439 قمری برابر با روز جمعه 31 شهریور 1396 خورشیدی و مصادف با 22 سپتامبر 2017 میلادی است.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.