به گزارش ایرنا، حمیدرضا مومنیان روز سه شنبه پس از بازدید از این جاده و در حاشیه نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کاشان درگفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تحقق اعتبارهای ملی سال های گذشته، تعریض و دو بانده کردن این جاده و ایجاد تقاطع های غیرهمسطح (سه راهی جوشقان استرک و سه راهی چنار) همچنان در حال اجراست.
وی افزود: با توجه به جابجایی بخشی از مسیر خط انتقال گاز 6 اینچی فشار قوی، نشستی با حضور مدیر منطقه 2 عملیات انتقال گاز کشور و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران کاشان، در این شهرستان برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد تا با انتقال خط لوله 6 اینچ گاز به شمال، خط لوله 12 اینچ فشار قوی در مجاور مسیر و در قوس جاده پس از سه راهی جوشقان استرک، این نقطه حادثه خیز که تاکنون باعث حوادث ناگواری برای مردم شده است، برطرف شود.
معاون استاندار اصفهان تصریح کرد: تمام عملیات اجرایی این طرح اعم از نقشه برداری، حفاری، اجرای خط، تست خط و تزریق گاز بر عهده منطقه 2 عملیات انتقال گاز کشور است.
وی گفت: اقداماتی مانند تحصیل زمین های مسیر، پاسخ به اشخاص حقیقی و حقوقی، گرفتن مجوز لازم از طریق مراجع ذیربط و تامین هزینه های جابجایی بالغ بر سه میلیارد ریال، بر عهده فرماندار کاشان خواهد بود.
مومنیان، مدت زمان اجرای این طرح را 90 روز اعلام و تاکید کرد: مسئولان می کوشند تا نقاط حادثه خیز مسیر را اصلاح و تقاطع های پیش بینی شده را احداث کنند.
جاده کاشان - مشهد اردهال به طول 45 کیلومتر از مسیرهای پررفت و آمد خودروها بویژه با توجه به وجود مرقد مطهر سلطان علی بن امام محمد باقر(ع)، در روزهای پایانی هفته است.
6136 / 6027 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.