*** مراسم آیین استقبال از از پیر غلامان و خادمان حسینی پانزدهمین اجلاس بین‌ المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی با شعار «هیات حسینی، منادیان گفتمان انقلابی و تفکر اسلامی» با حضور باشکوه بیش از یکهزار مداح و پیرغلام حضرت اباعبدلله الحسین(ع) از سراسر کشور و از ۴۰ کشور خارجی از پنج قاره جهان در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌ شود.
مراسم افتتاحیه رسمی این اجلاس روز چهارشنبه ۲۲ شهریورماه در سالن کوثر اصفهان برگزار می‌ شود.
این اجلاس سال گذشته در بندرعباس برگزار شد و پرچم این اجلاس به اصفهان به عنوان میزبان سال ۹۶ تقدیم شد.
امسال نیز این پرچم قرار است به استاندار لرستان به عنوان میزبان سال آینده این اجلاس تقدیم شود.
اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی هرساله با حضور مداحان، واعظان و خادمان حسینی و مردم شریف کشور قبل از آغاز ماه محرم در یکی از استان‌ها برگزار می‌شود.

*** نشست اطلاع رسانی پروژه 'مدیریت یکپارچه منابع آب رودخانه زاینده رود' در سالن اجتماعات اداره دوم شرکت آب منطقه ای اصفهان تشکیل می شود.
هزینه اجرای پروژه مدیریت یکپارچه منابع آب حوضه آبریز زاینده‌رود IWRM توسط وزارت علوم و تحقیقات دولت فدرال آلمان ( با کد 02 WM1353A ) و در چارچوب حمایت مالی برنامه 'مدیریت یکپارچه منابع آب' تامین شده است.
شروع این پروژه، با اجرای فاز نخست آن در اصفهان 'IWRM in Isfahan' بوده که در سال 2010 میلادی آغاز و در سال 2015 به پایان رسیده است.
زاینده‌رود یا زنده‌رود به معنی رود زندگی‌بخش، بزرگترین رودخانه فلات مرکزی ایران است که از کوه‌های زاگرس مرکزی بویژه زردکوه بختیاری سرچشمه گرفته و در کویر مرکزی ایران به سمت شرق حدود ۲۰۰ کیلومتر پیش می‌رود و در نهایت به تالاب گاوخونی در شرق اصفهان می‌ریزد.
این رودخانه در سال های اخیر با پدیده خشکسالی، افزایش برداشت و سوء مدیریت منابع آب مواجه و در محل پائین دست در بیشتر ماه های سال با خشکی مواجه شده است.

*** نشست مطبوعاتی 'پنجاهمین سالگرد تاسیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان' در دفتر ریاست این دانشکده برگزار می شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 2093 ** خبرنگار: هُدا استکی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.