به گزارش ایرنا، بیمارستان ولایت خمینی شهر یکی از طرح های بزرگ درمانی و دولتی استان اصفهان است که در دولت یازدهم، تکمیل و آماده بهره برداری شد.
کلنگ احداث این بیمارستان در سال 72 ( 24 سال قبل ) به زمین خورد اما در طول این سال ها در فراز و نشیب مدیریت ها و تصمیم های مختلف، کار آن نیمه تمام ماند تا به دولت یازدهم رسید.
مقرر بود این بیمارستان در مرداد امسال در سفر وزیر بهداشت به اصفهان بطور رسمی افتتاح شود که این کار به آینده موکول شد.
سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فرآیند پذیرش بیمار در بیمارستان ولایت منظریه خمینی شهر امروز به مناسبت عید غدیر خم و ولایت و با دستور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و حضور مدیر بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.
کیانوش جهانپور بااشاره به پیش بینی 174 تخت برای این بیمارستان، افزود: در زمان حاضر و در مرحله نخست 74 تخت بیمارستان مورد بهره برداری قرار گرفته است و دیگر تخت ها در مراحل بعدی و به مرور زمان وارد چرخه خدمت رسانی می شوند.
جهانپور اظهار کرد: خدمات درمانی در این بیمارستان در زمان حاضر ارائه می شود و بزودی در مرحله سرویس رسانی کامل قرار خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: همچنین با هماهنگی شبکه بهداشت شهرستان خمینی شهر، مقرر شد بیماران بیمارستان ساعی روز دوشنبه 20 شهریور به بیمارستان ولایت منظریه منتقل شوند.
وی خاطرنشان کرد: هنوز زمان افتتاح رسمی بیمارستان ولایت خمینی شهر مشخص نیست و منتظر سفر وزیر بهداشت به اصفهان برای این موضوع هستیم.
شهرستان خمینی شهر با بیش از 300 هزار تَن جمعیت در 10 کیلومتری غرب اصفهان است.
استان اصفهان دارای 58 بیمارستان شامل 11 بیمارستان آموزشی درمانی ( دولتی)، 26 بیمارستان دانشگاهی (دولتی)، هفت بیمارستان خصوصی، چهار بیمارستان خیریه، 10 بیمارستان وابسته به نهادها با مجموع حدود 6 هزار تخت است.
ت/3011/ 2093 ** خبرنگار: آسیه معینی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.