به گزارش ایرنا، فرماندار خور و بیابانک روز سه شنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت: این طرح ها با مشارکت و همکاری دستگاههای اجرایی و خدمات رسان بخشداری مرکزی، جهاد کشاورزی، امور برق، بنیاد مسکن، بهزیستی، تامین اجتماعی، شهرداری های خور و فرخی اجرا شده است.
علی استوار افزود: احداث استخر ذخیره آب کشاورزی در روستای غفور آباد و احداث پنج باب ساختمان دهیاری در روستاهای گرمه، عروسان گلستان، اردیب، ایراج و هفتومان و ساماندهی گلزار شهدای روستاهای مهرجان، ایراج، خنج و نیشابور از طرح هایی است که در این شهرستان افتتاح شد.
وی برق رسانی به واحد کارگاهی روستای ایراج، احداث شبکه برق رسانی به روستای ابراهیم آباد و مجموعه توریستی روستای مهین دشت و همچنین برق رسانی به چاه آب کشاورزی محمد آباد فرخی، بهسازی شبکه برق رسانی به روستاهای جگارگ و حسین آباد و روستای جعفرآباد، احداث سیل بند خاکی در روستاهای چاهملک و هفتومان، بهسازی ساختمان تامین اجتماعی و سالن اجتماعات و مجموعه جانبی بهزیستی و احداث پارک بانوان و مرکز معاینه فنی خودرو را از دیگر طرح هایی عنوان کرد که در خوروبیابانک به بهره برداری رسیدند.
فرماندار خوروبیابانک با اشاره به آغاز عملیات گاز رسانی از طریق سی ان جی به روستای چاهملک و احداث ایستگاه آتش نشانی در شهر خور گفت: عملیات اجرایی این طرح ها با همکاری شرکت گاز استان اصفهان و شهرداری خور آغاز شد.
این طرح ها با حضور نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک، امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.
شهرستان خور و بیابانک با 20 هزار نفر جمعیت در 420 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
9860 / 2093 ** خبرنگار: محسن فیروزی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.