روزنامه 'نصف جهان' در مطلبی به نقل از معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان نوشت: 47 درصد از مردم ایران و 37 درصد از شهروندان اصفهانی عضو شبکه های اجتماعی هستند.
مهدی ژیان پور افزود: طبق نظر سنجی و بررسی های صورت گرفته 82 درصد از شهروندان اصفهانی از موبایل استفاده می کنند و 65 درصد شهروندان نیز به انواع اینترنت دسترسی دارند و 43 درصد مردم در شبانه روز بیش از دو ساعت از زمان خود را به تماشای تلویزیون اختصاص داده اند.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان نوشت: احتمال کاهش قیمت خانه در اصفهان وجود دارد.
رسول جهانگیری افزود: مقاومت اصفهانی ها در مقابل خرید خانه باعث شده که در آینده شاهد کاهش قیمت خانه باشیم.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان نوشت: 32 هزار و 500 مسکن مهر استان اصفهان تا پایان سال تحویل داده می شود.
محسن نیرومند افزود: از 32 هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان اصفهان ، 31 هزار واحد تا پایان شهریورو هزار و 500 واحد دیگر تا پایان سال تحویل داده می شود.
روزنامه 'اصفهان امروز' هم در مطلبی به نقل از سرپرست سازمان قطار شهری اصفهان و حومه نوشت: برنامه ریزی برای کاهش سرفاصله زمانی مترو تا 10 دقیقه و افزایش مدت زمان بهره برداری تا ساعت 20 صورت می گیرد.
محمد نورصالحی با اشاره به اینکه هم اکنون از ایستگاه قدس در خیابان امام خمینی(ره)تا میدان آزادی در اختیار شهروندان قرار گرفته است افزود:در حال حاضر متروی اصفهان از ساعت 7 صبح تا 15 در مسیر قدس تا آزادی به شهروندان خدمت رسانی می کند اما تلاش بر این است که این زمان به ساعت 6 صبح تا 20 برسد.
این روزنامه در م طلب دیگری به نقل از نائب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نوشت: به دلیل وضعیت نامناسب تولید استان، حدود 40 درصد بنگاه های تولیدی تعطیل شده اند.
مصطفی رناسی با اشاره به وضعیت تولید اصفهان بر اساس رکود حاکم بر اقتصاد کشور، گفت: تعطیلی این میزان بنگاه های تولیدی برای صنعتی ترین استان کشور مطلوب نیست، اما با برطرف شدن رکود و رونق اقتصاد، این بنگاه ها دوباره به چرخه تولید باز می گردند.
روزنامه 'اصفهان زیبا' در مطلبی به نقل از فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان نوشت: کشف کالای قاچاق در استان 50 درصد افزایش داشته و ارزش ریالی کالاهای قاچاق امحا شده، 533 میلیارد ریال برآورد شده است.
سردار مهدی معصوم بیگی افزود: در اقتصاد مقاومتی بحث مبارزه با قاچاق کالا یکی از مولفه های مهم اغست که در کل کشور در حال پیگیری است و یکی از اقدامات جدی صورت گرفته، مستقر شدن نیروی انتظامی در گمرکات کشور است.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از معاون تویسعه و پیش بینی تحقیقات هواشناسی استان اصفهان نوشت: عمده بارش های پاییزی امسال بدون تاخیر و از نیمه دوم آبان ماه و بیشتر از آذرماه آغاز خواهد شد.
نوید حاج بابایی با بیان اینکه بیشترین بارش ها در مناطق غربی استان و سرچشمه های زاینده رود خواهد بود افزود:این بارش ها به هیچ عنوان جبران کننده کم بارشی سال های گذشته نخواهد بود.
روزنامه 'سیمای شهر' هم در مطلبی با عنوان 'سه هزار طلاق در پنج ماهه نخست سال جاری در اصفهان'به نقل از مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان نوشت: در پنج ماهه نخست سال جاری 11 هزار و 958 مورد ازدواج و سه هزار و 631 مورد طلاق در استان اصفهان ثبت شده است .
حسین غفرانی کجانی افزود: در پنج ماهه امسال 32 هزار و 693 تولد در مراکز ثبت احوال استان اصفهان ثبت شده و در این بازه زمانی هشت هزار و 901 نفر نیز فوت شده اند.
گ 7150 / 2093 ** خبرنگار: علی نعمانی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.